piątek, 9 marca 2012

moje włóczki...


Gdzie kupuję włóczki i druty? Różnie to bywa. Zależy od tego, czego akurat potrzebuję, ile mam czasu. Czasami zaglądam do AMIQS. Mają fantastyczne włóczki, niezwykłe faktury i kolory, pełen wypas. Niestety często te, które mi się bardzo podobają są tak drogie, że stają się nieosiągalne... Może kiedyś... Mimo to fajnie jest chociaż poprzeglądać i pomarzyć :) Natomiast zaglądam tam zdecydowanie wtedy, gdy potrzebuję  drutów, bo mają spory wybór. Niekiedy wchordzę też na E-DZIEWIARKĘ. Mają czasem ciekawe promocje i według mnie najlepszy wybór różnego rodzaju drutów. 

Jeśli mam czas, najchętniej jadę do mojej ulubionej FASTRYGI na ul. Małeckiego 24 w Poznaniu. Ten sklep to prawdziwie magiczna kraina włóczek!!!! Jak weszłam tam po raz pierwszy, to wyszłam po godzinie, kompletnie oczarowana tym, co zobaczyłam! Coś niezwykłego! Zresztą teraz jak się tam wybiorę, to wcale nie zajmuje mi to mniej czasu. Wybór jest kosmiczny, do każdej włóczki można podejść, dotknąć, sprawdzić kolor, niesamowite :) Jest to zdecydowanie najlepiej zaopatrzona włóczkarnia w Poznaniu. Zamówienia robię internetowo, bo włóczki są wtedy tańsze, a i dla internautów sklep ma bardzo fajne akcje promocyjne, które pojawiają się dość często. Zawsze z niecierpliwością na nie czekam :) Jeśli potrzebuję dodatków (guzików, koralików, zamków, zapinek, materiałów do filcowania itp.), po drugiej stronie ulicy jest ich drugi sklep. Czego oni tam nie mają!!! No i obsługa jest super, a to też bardzo ważne!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...