środa, 30 maja 2012

kontrasty, kontrasty...

Jak się rozpędziłam, to zrobiłam Skowronkowi szal w prezencie. Dziwny prezent, biorąc pod uwagę porę roku, ale pomyślałam, że po prostu poczeka sobie chwilkę w szafie, nic nie szkodzi :) Zdecydowałam się na czerwono-czarny, mocno kontrastowy, a więc w sam raz dla niej!



Po jakimś czasie powstała jeszcze czapka do kompletu, wystarczy kliknąć tutaj. A na samym końcu pojawiły się rękawiczkiInspiracją był ten filmik:


 kwiatki jakoś same się na szal wepchnęły i same się ułożyły ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...