środa, 9 maja 2012

biała torebka


Mój najnowszy szydełkowy projekt - tym bardziej jestem zadowolona, że zupełnie autorski :) Oczywiście nie będę jej zapakowywać do pełna, wiadomo, rozciąga się, jak każda rzecz zrobiona na szydełku, ale jednak strasznie mi się ona podoba i będę ją sobie nosić, a co ;) :):):)


Po moich narzekaniach, że torba się mocno rozciąga, mój mąż o dziwo zaproponował: "A może byś wszyła podszewkę?" Skąd on bierze te pomysły? Dużo było z tym pracy, żeby ją wszyć tak, by nie było widać ściegu, ale dałam radę i ... pełna satysfakcja! Moja torba już się tak nie rozciąga :)



4 komentarze :

  1. Rewelacja! Oryginalna, w sam raz na kilka niezbednych drobiazgow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie :)Miło słyszeć takie słowa :) Właśnie dodałam kolejne zdjątko, bo nauczyłam się wszywać podszewkę. Dzięki niej torba się naprawdę nie rozciąga. To było wyzwanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten post mi umknął, a byłam pewna, że przeglądnęłam cały Twój blog. Elegancka ta torba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Muszę częściej ją nosić ;)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...