niedziela, 11 marca 2012

skarpetki na Dzień Mężczyzny :)

Uff... zdążyłam w ostatnim momencie! Dzisiaj Dzień Mężczyzny!
Gazetkę, cały numer o robieniu skarpet na szydełku, dorwałam tydzień temu i tak problem z prezentem na 10 marca sam się rozwiązał :) Tak też zabrałam się do pracy od razu, żeby wyrobić się na czas, a nie było łatwo, bo mogłam szydełkować tylko jak M. nie było w domu. Mimo to, udało się i wyszły takie oto skarpety :) Jak na nie teraz patrzę, to myślę, że wyglądają naprawdę komicznie, ale pociesza mnie to, że lepiej prezentują się na nogach męża ;)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...