piątek, 31 sierpnia 2012

czysty sweter z "brudnej" wełny ;)

Ha! Za namową Skowronka, mojej prywatnej wizażystki ;), zaczęłam nosić inne kolory - fiolet i brudny róż. Ja i róż?! O Boże! To już typowa blondyna ze mnie ;) A jednak! Naprawdę świtenie sie w tych kolorkach czuję, a i znajomi mówią, że mi w nich dobrze. Skowronek miała rację! Ona wie, co mówi!

Tak więc różowy sweter powstaje wg wzoru, który znalazłam w tej oto książce:


Jeszcze 1cm i zacznę wyrabianie pach. Ma być dopasowany i klasyczny. Zobaczymy... Za jakiś czas powinien wyglądać bardziej swetrowato ;)

włóczka: 4 motki Yarn Art Merino Exclusive
druty:  4mm, 60cm.





A oto jak wygląda po trzech tygodniach pracy. Koralik to mój pomysł, nie było go w oryginalnym wzorze.

        

1 komentarz :

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...