czwartek, 2 sierpnia 2012

zielony golf "rybacki"

Czy ja coś dziergam w ogóle? Dawno mnie tu nie było... Ale dziergam codziennie, no ba! Kilka rzeczy pozaczynałam, ale nie mogę się jeszcze pochwalić, bo nic nie zostało ukończone.
Oto jak powstaje zielony golf ściągaczem rybackim, jakkolwiek tajemniczo to brzmi ;)



Po tych kilku tygodniach sweter wygląda tak:


            

Chociaż M. nadal nie widzi celowości golfu bez rękawów. No tak, mężczyźni... ;););):)
Wzór zaczerpnęłam z książki, której okładkę wklejam poniżej. Zrobiony jest jednak cieńszą włóczką, stąd wygląda troszkę inaczej niż w książce.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...