czwartek, 18 października 2012

jak go zobaczyłam, nie mogłam o nim zapomnieć...

Przyszedł czas na coś niebieskiego. Kupiłam przemiłą w dotyku, rewelacyjną, jak sądziłam, włóczkę w ilości 5 motków - na zimowy komplet i zabrałam się od razu do czapki. Oj co się działo! Nie mogłam kompletnie dojść z tą włóczką do ładu na małych drutach :( Co teraz począć? Włóczki od groma i co tu z nią zrobić????? I tu, po raz kolejny, mój małżonek, który oczywiście nie włóczkuje, ale ma coraz większe o tym pojęcie (ha!), polecił mi bezbłędnie "Zrób sobie długi, duży szal, taki żebyś się cała mogła opatulić w niego". Szukałam długie godziny wzoru, który naprawdę wpadłby mi w oko. Jak zobaczyłam ten szal, nie mogłam o nim zapomnieć... do tego stopnia, że zdobyłam wzór i  proszę - zaczęłam :):):) 
MOTTO: Tylko koncentracja i cierpliwość nas uratuje... ;)


Druty 5.5, włóczka Softine w ilości 4 motków, idealnie miękka i niegryząca, choć z efektem moherku, zakupiona tutaj

A oto jak szal wygląda po ponad miesiącu, aczkolwiek jeszcze przed najważniejszą czynnością - blokowaniem. Mam wielką nadzieję, że wszystko mi się uda i że włóczka Softine po blokowaniu nauczy się kształtu ;)



Niesamowite jak włóczka się "uczy" ;) Mojej wystarczyły niecałe dwa dni a efekt jest taki:




Dla tych, którzy chcieliby zrobić sobie taki, podaję link do wzoru na  ravelry..


4 komentarze :

  1. Wow, pięknie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Teraz już niestety gorzej, bo to akryl :(:(:( Mam nauczkę, żeby nie robić ażurow z akrylu :( A tyle pracy w niego włożyłam!

      Usuń
  2. ale pikny szal i bardzo ciekawy wzor, po prostu cuuuuuuuudo..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór tak - rewelacyjny, ale na pewno widzisz połączenie na środku, którego być nie powinno - wtedy nie wiedziałam, że trzeba zrobić "provisional cast-on". No i włóczka kompletnie niedobrana do rodzaju projektu - z czym do ludu? ;) Nigdy akrylu do ażurów, bo blokowanie to jedno wielkie fiasko! Namęczyłam się, a efekt był żaden. Szal w ogóle nie trzyma formy i dostały go moje dwa kociaki ku swojej wielkiej radości :):):)
      Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...