piątek, 19 października 2012

na ponurą zimę

Wczoraj skończyłam niebieski szal, zaraz zacznę go blokować, ale jednocześnie wróciłam właśnie ze sklepu już z nowymi motkami!!! To się nazywa obsesja ;) Tym bardziej, że przy naszych obecnych wspaniałych remontach dojechać do FASTRYGI to nie mały wyczyn!!! 
Teraz będzie powstawać czerwona czapka z czarnym kwiatem dla Skowronka, co by miała komplet z szalikiem, który jest tutaj na blogu i który robiłam jeszcze w czasach, kiedy szydełko było moim priorytetem. Żywo czerwony kolor będzie jak znalazł na pochmurne zimowe dni, żeby człowieka pozytywnie nastroić! No tak... i znowu łapię się na tym, że nie mogę się doczekać jak w niedzielę usiądę nad nowym projektem :)



włóczka Laponie - świetna, gruba, już jej używałam

2 komentarze :

  1. Taaak, cały czerwony komplet jest w dechę!!Dziękuję raz jeszcze :* Noszę cały czas, a gdy wielkie przyszły mrozy, czapka, rękawiczki i szal, grzały idealnie :)
    pozdr! Skowronek

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam , dziergam trochę na drutach, ale nie wiem co znaczy blokowanie, czy możesz mi to wytłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...