poniedziałek, 17 grudnia 2012

ciepłe skarpety w wiosennych kolorach

Jakieś dwa tygodnie przed Świętami dzwoni tata i zamawia dla siebie ciepłe skarpety takie, żeby chodzić sobie w nich po domu bez papci. To dopiero wyzwanie, ale ja  bym się nie podjęła? ;) Z ogromną ochotą!!! Zabieram się za nie dopiero na tydzień przed Świętami, w pośpiechu i cała w stresie, czy aby zdążę. Bardzo chcę zdążyć! Pytam jeszcze tylko taty jaki kolor, a w słuchawce słyszę: "Nie ma znaczenia" ;) No cóż, faceci... ;) Zatem mam wolną rękę, coś tam wybierzemy! Proces wybierania trochę trwa i w końcu pada na tę - wielokolorową, tęczową, wiosennie optymistyczną. Mam nadzieję, że się mu spodobają :)



... spodobały się! Rewelacja :) Mam nadzieję, że będą tatę dobrze grzały!


A tak wyglądają na modelu - moim mężu ;)


NUMER BUTA:   43 (27cm)
niecałe 2 motki zielonej PADISAH 

JAK  JE  ZROBIĆ?
Nabierz 64 oczka na drutach skarpetkowych 3mm.
noga:    ściągacz 3cm, potem 30 rzędów i pięta
stopa:     spuszczałam oczka po przerobieniu 20cm
Pełny wzór wzięłam z ravelry.

4 komentarze :

  1. Bardzo ładne te Twoje dzianinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Trikado za miłe słowa:) Witaj na moim blogu :) Mam nadzieję, że czasem zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie te skarpetk, przymierzam sie do zrobienia skarpet dla meza i siebie,pozdrawiam,ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wzór polecam :) A robienie skarpet bardzo mi się spodobało :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...