piątek, 28 grudnia 2012

spóźniony prezent dla MaKo

Chciałam dać MaKo na urodziny coś od siebie, coś co byłoby wyjątkowe, czego nikt inny by nie miał. Mówię: "Wybierz sobie jeden ze wzorów jakie mam, zrobię Ci komplet na zimę". 
Wybrała ten! To było w listopadzie... Dopiero teraz, kiedy już pokończyłam wszystkie inne rzeczy, mogłam się zabrać za ten projekt i robiło się wspaniale! Uwielbiam drutowanie na grubej włóczce, a Bulky Merino jest fantastyczna :)
Oto efekt - czapka (jednak nabrałam 52 oczka) i otulacz. 
Mam nadzieję, że MaKo założy je jeszcze tej zimy :):):)



I jeszcze z boku:



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...