czwartek, 31 stycznia 2013

idziemy na zakupy...

W zeszłym roku Mofotka dostała ode mnie podobną torbę, a teraz mnie się taka zamarzyła... Jakoś milej się  z nią chodzi na zakupy :):):) Po prostu fajnie jak torba, którą zabierasz jest oryginalna, jak wiesz, że nikt inny takiej nie ma :):):) Oczywiście facetom to odczucie jest kompletnie obce, ale dla nas kobiet... zakupy to przecież przyjemność, a dla mnie z taką torbą - podwójna!
Wygląda na małą prawda?


   


W rzeczywistości jest całkiem spora:

Wzór pochodzi stąd. Moja inwencja to kwiatki :) 

4 komentarze :

  1. Super torba:) chce taką:)


    I jak możesz to wyłącz to coś przy komentarzach bo strasznie męczące jest wpisywanie tych literek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zlokalizowałam Twój komentarz. Na szczęście w międzyczasie wyłączyłam to coś, czego absolutnie nie byłam świadoma. Ciekawe, czy już masz tę torbę ;)

      Usuń
  2. Kolejna rzecz, którą chcę zrobić. Fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się podoba! Zachęcam :):):) Ja miałam pamiętam kosmiczne problemy ze zrobieniem dna - podchodziłam do tego kilka razy, a co się nawyrzekałam!!! ;) Ale udało się :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...