piątek, 25 stycznia 2013

pojemniczek na różności

Z mieszanki włóczek jakie mi zostały zrobiłam, wyjątkowo na szydełku, pojemniczek. Zielony - by pasował do kuchni. Znajdą się w nim leki, które na co dzień mamy w przeróżnych miejscach. Mam nadzieję, że mój nowo ukończony projekt pomoże nam zapanować nad nimi :) Jednocześnie okazuje się, że w pojemniczkach tego typu można schować co tylko się chce. Wyglądają uroczo, ocieplają wnętrze i pomagają zapanować nad artystycznym nieładem, który czasem się wkrada. Nie powiem, jest to naprawdę fajny pomysł na prezent, bo można pojemniczki zrobić  w różnych rozmiarach, a więc na biżuterię, drobne kosmetyki, monety, które znajdujemy w różnych miejscach w domu, itd., itd. Podejrzewam, że byłoby na nie tyle pomysłów, ile użytkowników, ten jest mój własny :) Mam nadzieję, że pojawią się niedługo nowe - tym razem szydełkowo-druciane! Jak zrobić ten? Wyjaśnienie znajdziecie poniżej, mam nadzieję, że okaże się przydatne :)




Pierwszy etap to zrobienie na szydełku koła, które będzie naszym dnem. Poniższy filmik pokazuje jak je zrobić ze słupków, ale ja robiłam półsłupkami. Im większe koło, tym większy otrzymacie na końcu pojemniczek. 


Następny etap jest bardzo prosty - przerabiacie koło (ja robiłam dalej moje półsłupki), ale już bez dodawania oczek, tyle razy, jaki wysoki ma być Wasz pojemniczek. I jeszcze jedno - żeby wyszedł sztywniejszy, trzeba użyć grubszej włóczki lub też po prostu przerabiać kilkoma naraz (w zależności od grubości). Ja chwyciłam za szydełko 4mm.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...