niedziela, 6 stycznia 2013

szary komplecik dla szwagierki

Oj dłuuuugo on powstawał ;) 


Pomysł na czapkę zaczerpnęłam z tej książki:


a otulacz do kompletu po prostu dorobiłam. Może nie jest to megaciepły wytwór na srogą zimę, ale na przedzimie czy przedwiośnie jest w sam raz :) Mam nadzieję więc, że komplet przyda się na chłodne poranki czy wieczory i będzie skutecznie chronił ją przed przeziębieniem :) Do czarnej kurtki będzie jak znalazł. Skowronek oczywiście dobierała kolor :) Dzięki za pomoc już nie pierwszy raz :):):)

6 komentarzy :

  1. :):) Skowronkowa radość ze wspólnych gdybań na temat kolorów jest wielka i pełno chęci na więcej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Będę Cię jeszcze nękać o te kolory ;)

      Usuń
  2. Czapeczka wygląda prześlicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie Cię tu widzieć :)

      Usuń
  3. Świetny komplet! Czapka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu :) Miło Cię tu widzieć tak często :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...