piątek, 11 stycznia 2013

szybkie kapcie ;)

Zdążyłam! Udało się jeszcze zrobić ciepłe "szybkie" kapcie przed wyjazdem. Włóczka miała co prawda posłużyć do zrobienia torby na zakupy, i nawet zaczęłam ją robić, ale kolory nie układały się tak jak bym tego chciała. W związku z tym trzeba było jej znaleźć inne przeznaczenie, bo przecież taka fajna włóczka zmarnować się nie może! A na torbę już zamówiłam nową - jednak jednokolorową.



I jeszcze z bliska:



Wzór, z którego skorzystałam znajdziecie tutaj
Po dwóch tygodniach noszenia stwierdzam, że świetnie się spisują w te mroźne dni, kiedy w domu jest zimno. Są zbawienne szczególnie jak wstaję półprzytomna rano i mam położyć stopy na zimnych panelach, brrr..... Wtedy pierwsze co robię to sięgam po moje kapcioszki ;) Jednak następne zrobię podwójną nitką dzięki czemu będą jeszcze cieplejsze i bardziej "zbite".

6 komentarzy :

  1. Świetne kapcioszki:) kolorki fajnie się ułożyły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, właśnie takie kapcie teraz dziergam, tylko, że na szydełku :) Ale w sumie takie też sobie zrobię, wyglądają na bardzo cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie wiem, jak wydziergać takie na szydełku :( Będę podpatrywać, co Ci wyjdzie! mam nadzieję, że je pokażesz :)

      Usuń
    2. Muszę tylko zrobić dobre zdjęcia i wrzuce na bloga. Napiszę wzór wg jakiego robiłam, nie jest trudny :)

      Usuń
    3. O! Wspaniale Aniu! Będę zatem czekać :) bo moje kapcie już powoli zasługują na wymianę ;) Może nauczyłabym się dzięki temu czegoś nowego na szydełku? :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...