wtorek, 1 stycznia 2013

żeby wyglądać dziewczęco...

Pozazdrościłam M. tego kompletu... Strasznie mi się spodobał i postanowiłam podobny zrobić dla siebie, bo jest naprawdę bardzo dziewczęcy. Podobny, bo z cieńszej włóczki, a dodatkowo jeszcze inny otulacz dorobiłam. Ten, który dam M. jest piękny, ale ja jednak wolę być mocno opatulona w zimowe dni, nie wystarczy mi mieć coś ozdobnego. To coś musi naprawdę grzać, a grzeje tylko wtedy, jak jest blisko szyi. Kombinowałam, kombinowałam i wykombinowałam - miał być szal, ale w końcu powstał otulacz. Wzór na czapkę zaczerpnęłam z tej strony DROPSA, natomiast otulacz powstał na bazie tego wzoru.
Tak więc oto mój własny zimowy komplecik. Jestem z niego bardzo zadowolona :):):) 



I na modelce ;)



Włóczki idealnie starczyło - 5 motków DROPS Nepal, druty 5mm.

3 komentarze :

  1. Jest po prostu super! i taki Szyłeczkowy :) pozdr! Skowronek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Alpaka nosi się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...