wtorek, 26 lutego 2013

mały spruć czyli długo wyczekiwany otulacz

Tak zaczyna na mnie mówić mój mąż - jestem więc "mały spruć";) Oczywiście mówi tak nie bez powodu, bo skończyło się na tym, że sprułam projekt, o którym pisałam ostatnio. Całe szczęście, że pokłady cierpliwości drutoholików w miarę upływu czasu wzrastają ;) Sprułam go nie dlatego, że nie wyszedł, bo tak naprawdę to wyszedł dokładnie taki jak we wzorze, ale założywszy go stwierdziłam, że jednak nie do końca tak go sobie wyobrażałam... Jak dla mnie - przy szyi był zdecydowanie za szeroki. Oczywiście co kto lubi - wiadomo. Może Wam akurat przypadłby do gustu? Wzoru więc z poprzedniego posta nie odradzam :) 
Po spruciu wszystkiego znalazłam coś pięknego na jednym z blogów, na które zaglądam i ... to było to!!! Ze stanu bliskiego załamania (bo niestety nie mam na tyle doświadczenia i inwencji twórczej, żeby zobaczyć dzieło i wiedzieć od razu jak je zrobić), wyrwała mnie autorka bloga, za co chciałabym jej tutaj bardzo podziękować, bo to już nie pierwszy raz, kiedy wyciągnęła do mnie pomocną dłoń, a jednocześnie i poprawiła nastrój :):):) Tak więc zaczęłam mój projekt raz jeszcze, pełna energii i optymizmu, tym razem od góry, dzięki czemu golfik jest taki, jak chciałam. I oto jak cały proces się zakończył:




Zużyłam około 3,5 motka MERINO BULKY YARN ART kolor 0282
druty 7mm

6 komentarzy :

  1. Naprawdę świetny wyszedł :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Kasiu dziękuję za pomoc :):):)Już nie mogę się doczekać jak zacznę go nosić!

    OdpowiedzUsuń
  3. A Mały Spruć pieknie wygląda, nie tylko z uwagi na suuuper otulacz w super pasującym jej kolorze:), ale również dzięki naszej nadwornej Fryzjerce ;) Fryzurka w sam raz dla Spruciów ;P

    Skowronek
    http://www.facebook.com/katarzyna.skowronekajchstet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolorek to już dzięki Tobie taki! Idealny:):):) Tak to jest jak się ma pod bokiem taką wizażystkę! :):):)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...