wtorek, 12 lutego 2013

nazwałyśmy to przybornikiem ;)

Szalik dla Mofotki jeszcze się robi, a tu już prośba o coś nowego, co bardzo cieszy :):):) Przybornik na długopisy... tak to "coś" nazwałyśmy, chyba chcąc uniknąć od słowa "piórnik", które tak ewidentnie kojarzy się ze szkołą, a to już przecież nie te lata! A więc tak pozostało - przybornik... taki na maksymalnie trzy przybory do pisania, niebiesko-bordowy z guziczkiem i klapką, dość sztywny i z podszewką :) Jak go zrobić? Długo myślałam, trochę prułam, bo to jednak nie było to, ale w końcu wpadłam na konkretny pomysł i proszę bardzo - mówisz, masz! Mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu... Jak go sobie zrobić? Opis znajdziecie pod zdjęciami.




Robiłam go tak:
4 nitki razem - dwie niebieskie i dwie dużo cieńsze bordowe, druty 5mm.
13 cm dżersejem, 9cm francuzem, 13 cm dżersejem + klapka (francuzem, zależy jaką długą ją chcecie). Następnie wszyłam podszewkę i guzik, zrobiłam pętelkę (i-cord) i zszyłam po bokach.
Przybornik ma 3,5cm szerokości, ok 17cm długości.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...