sobota, 2 lutego 2013

portfelik z kwiatkiem i etui na karty

Znudził mi się już mój stary portfelik. Porozciągał się i zmechacił. A tak naprawdę, to miałam po prostu ochotę i pomysł na nowy. Zostało mi dużo różnych odcieni fioletowej włóczki i postanowiłam je jakoś spożytkować. Trzeba było przeprosić się znowu z szydełkiem, chociaż kwiatki i tak są "druciane" (i-cord). Portfelik ma podszewkę i jest na zamek. Już jest w użyciu i fantastycznie się sprawdza :) A ponieważ tym razem chciałam rozdzielić karty i wizytówki od pieniędzy, to do kompletu powstało jeszcze "coś" :)





Portfelik powstał z koła zgiętego na pół. Jak zrobić koło na szydełku? Odsyłam do tego postu. Znajdziecie w nim filmik instruktażowy, nie mój niestety ;) Jak już etap robienia koła miałam za sobą, wszyłam podszewkę, następnie zszyłam boki, wszyłam zamek i oczywiście dodałam kwiatek :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...