piątek, 8 lutego 2013

wdzianko

Zastanawiałam się, co tu zrobić z szalem, który zrobiłam w zeszłym roku na szydełku, jak go nosić... Oczywiście można go po prostu zszyć i się nim okręcić, ale może jednak są jeszcze jakieś inne możliwości... Otóż są! Efektem mojego dumania przed lustrem jest to wdzianko. Powstało, można powiedzieć, przez czysty przypadek.
Niestety wzoru nie pamiętam, robiłam go rok temu i nawet nie mam go w swoich zbiorach :(



Jest małe, ale grzeje niesamowicie :) 
W ten oto sposób moher wszedł do mojego życia ;)
Niestety wzoru nie pamiętam, nie mam go też w swoich zbiorach :( Robiłam go wieki temu, kiedy jeszcze nie myślałam o prowadzeniu bloga...

4 komentarze :

  1. bardzo ladne wdzianko i wyglada interesujaco,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mile i ladne bolerko,gratuluje,ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za miłe komentarze :) Lekko gryzie, jak to moher ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...