środa, 27 marca 2013

kołnierzyk dla trzylatki :)

Jakiś czas temu mama poprosiła mnie o dość nietypową rzecz, o coś, czego nigdy jeszcze nie robiłam - kołnierzyk. Długo szukałam jakiegoś wzoru, ale większość z nich przerastało moje szydełkowe umiejętności :( Nie jestem niestety tak wprawna w szydełku, żeby jak z nut czytać wzory. To by wymagało mnóstwo czasu, a tego nie miałam, bo kołnierzyk przydałby się "na zająca", żeby rozweselić taką jedną dość ciemną sukieneczkę małej trzylatki. Podczas moich poszukiwań, gdy już traciłam nadzieję, że będę umiała spełnić mamy życzenie, trafiłam na tego bloga i stwierdziłam "To jest to! Prosty, ciekawy, dla małej dziewczynki idealny!" Opis wykonania, który tam znalazłam jest po angielsku, ale dość klarowny. Jeśli jednak ktoś z Was miałby z nim problemy, umieśćcie to proszę w komentarzu, a w wolnej chwili wrzucę na stronkę polską wersję :) 
Mój kołnierzyk prezentuje się tak:


Jeszcze inne ujęcie - małżonek mi się rozpędził ;)


Najlepiej by było, gdyby kołnierzyk był robiony z bawełny, ale niestety w mojej osiedlowej pasmanterii nie było nic sensownego, więc w ruch poszedł akryl i widać tę różnicę. Trudno... mam nauczkę na następny raz...

11 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety Teresko bez porównania z tym, co Ty robisz... :) To Twojego kunsztu to strasznie mi daleko!

      Usuń
  2. Bardzo ładny, taki dziewczęcy, na pewno skorzystam z tego wzoru, ożywi sukienkę jaką szyję dla wnuczki. Dzięki za podpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ruda babo ;););) Dodałaś fotkę, jak fajnie! :) Co prawda widziałam Cię już troszkę na ravelry, ale zawsze to fajnie jak fotka wyskoczy mi na blogu :)

      Usuń
  3. Piękny jest ten kołnierzyk i te kwiatuszki....taki wiosenny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wyszedł- pięknie się prezentują kwiatki. Jakbyś planowała następny, to w linku jest przystępny tutorial http://www.lululoves.co.uk/item/crochet-collar-pattern.html. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Sachel! Na pewno skorzystam :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...