sobota, 16 marca 2013

lodowe poncho na wiosnę

Robiłam i robiłam, ale w końcu jest - moje drugie wiosenne poncho, tym razem w kolorze lodowo-niebieskim! Jak widać niebieska włóczka poszła na pierwszy ogień:




Włóczka:  Country Tweed (niecałe 8 motków (400g), w tym ponad jeden na frędzle, co mnie mocno zszokowało!) 
Druty:  6mm

Dobrze w sumie, że wiośnie się tak bardzo nie spieszyło, bo dzięki temu zdążyłam ;) Korzystałam z tego wzoru DROPSA. Dość monotonny, przyznaję, i wynudziłam się przy nim jak już dawno nie, ale chciałam mieć koniecznie po raz pierwszy w życiu coś z frędzlami, no i uparłam się jak małe dziecko ;) Przy okazji stwierdzam, że uwielbiam taką włóczkę - niby jeden kolor, a jednak te plamki nadają mu charakteru. Nie paski właśnie, a małe plamki. To cała Country Tweed, na pewno jeszcze wrzucę ja na druty! Tymczasem w ruch idzie słoneczno-trawiasta włóczka, nowa i recyklingowa... Jakość wątpliwa, a efekt - no cóż, zobaczymy... 
Tak naprawdę to znowu nie mogę się doczekać jak skończę moje projekty, te zaplanowane, bo Wasze blogi są nieskończonym źródłem inspiracji i przyznam się bez bicia - jak się w nie zanurzam (a zanurzam się codziennie), to nie mogę się już od nich oderwać, cały czas odkrywając coś nowego!
Wszystkim Wam za to bardzo dziękuję! Macie niesamowite talenty!    

16 komentarzy :

  1. Super poncho.Kolorek tez fajny.Przyda sie na wiosnę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :) Przydaje się!

      Usuń
  2. Ponczo może i monotonne w robocie, ale za to efekt jest idealny!!! I wcale się nie dziwię, że się uparłaś na frędzle, ponczo bez frędzli nie ma uroku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Bez nich nie wyglądałoby dobrze, a tak - jest trochę jakby indiańskie ;) Brakowało mi czegoś takiego :) Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  3. FAjne ponczo, włóczka świetnie na nim wygląda. Również lubię takie delikatne wstawki kłębuszkowe, a i grubość sprzyja robieniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzyja, sprzyja :) Miło Cię widzieć :) Dzięki!

      Usuń
  4. piękne ponczo a z frędzlami wygląda rewelacyjnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe słowa! One naprawdę dodają skrzydeł :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne poncho ;-)) rewelacja ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Karolina za dobre słowo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne ! wzór bardzo mi się podoba. Kolor genialny :-) jedyne, co bym zlikwidowała to właśnie frędzle :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Nieźle ;) Zobacz, a ja właśnie szukałam czegoś z frędzlami ;) Może dlatego, że nigdy czegoś takiego nie miałam... Dzięki Kasiu, fajnie że tak często wpadasz :):):) Zawsze mnie cieszą Twoje komentarze!

      Usuń
  9. Bardzo piekne jest to poncho, tez chcialabym takie, pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wzór Aniu, bardzo prosty! Aż za bardzo... Nudny nawet, ale efekt jest i o to chodzi :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...