środa, 6 marca 2013

jak zrobić broszę ożywiającą szarości?

Tak, jak pisałam wcześniej - podążając za radami Skowronka, staram się ożywiać moje ukochane szarości, a że ostatnio powstał taki jeden szaraczek, trzeba dodać mu trochę życia, najlepiej jakimś motywem wiosennym, czyli kwiatowym. I tak idąc za tym pomysłem, szperając po internecie w poszukiwaniu jakiegoś ładnego kwiatka, jaki można zrobić na drutach, natrafiłam na śliczny szydełkowy ;) Trudno się mówi, zauroczenie jest silniejsze, więc druty w kąt, a w ruch poszło szydełko ;) Mój stary-nowy otulacz wygląda teraz tak:



Tak sobie myślę, że przecież takim kolorowym kwiatem można ozdobić cokolwiek chcecie! Najlepiej jeszcze wpiąć go agrafką, wtedy można kolorki kwiatów zmieniać w zależności od dnia i  nastroju, co zamierzam oczywiście robić! Ten turkus to tylko początek :):):) To pokażmy go jeszcze z bliska...



Dla tych, którzy tak samo jak ja zauroczyli się tymi ślicznościami, podaję "przepis", tym razem filmowy:

KROK PIERWSZY



KROK  DRUGI



KROK 3

9 komentarzy :

  1. Ależ fajny kwiat! a jak Ci oczka kolorem podkreśli :) ja też taki chce...
    Skowronek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy :) Już się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :) Muszę wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kwiatuszek, bardzo ożywił szary szalik :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatek stanowi idealny dodatek:) Chętnie skorzystam z tego pomysłu na ożywianie szarości, którym też jakoś nie potrafię się oprzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie skomponował się z szaraczkiem ;) Ja ostatnio mam fioła na punkcie szydełkowych różyczek, oprócz bransoletek wypróbowałam je jako wsuwki do włosów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje maleństwa są super :):):) Wspaniały pomysł na prezent dla małych strojniś ;)

      Usuń
  7. swietne sa te kwiatki, ladnie sa zrobione, dodaja uroku,

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za wszystkie komentarze :) Niby mała rzecz taki kwiat, a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...