niedziela, 24 marca 2013

zapraszam na moje pierwsze candy :)

Już postanowione! 

Robię moje pierwsze candy :) :):)

Nie mam jakiegoś szczególnego powodu do jego zorganizowania. Moje urodziny i imieniny majaczą gdzieś  daleko na horyzoncie... Mój blog pomimo, że trochę już istnieje, to jednak dopiero teraz intensywniej się rozkręca i na razie nie ma jakiejś powalającej liczby odwiedzin... Kolejny powód więc odpada... Mimo to - zaglądają tu bardzo fajni, sympatyczni ludzie, co ogromnie mnie cieszy - a że zostało mi trochę włóczki po zrobieniu tej mgiełki i pomysł z candy kwitł w moim umyśle już od jakiegoś czasu, to pomyślałam sobie: "Dam te włóczkę komuś, kto do mnie wpada :) U mnie ona leży biedna samotna, nie zwracam na nią uwagi, bo nie przepadam za tym kolorem,  a kogoś może naprawdę ona ucieszy?" :) 

Włóczka to Kid Mohair FONSECA - 2 motki i troszkę. Kolor jest bardzo ciekawy, określiłabym go  ogólnie jako bordowy, ale najlepiej same/i zobaczcie jak wygląda na zdjęciu poniżej.



Zapraszam wszystkich raz jeszcze bardzo serdecznie, tak czynnie blogujacych jak i niemających bloga!!!

Jeśli chcesz wziąć udział:

1. Zawieś proszę na swoim blogu powyższy banerek z informacją o moim candy i linkiem do niego.
Jeśli nie prowadzisz bloga, podaj proszę swój adres e-mail w komentarzu do tego posta. 

2. Oczywiście napisz komentarz pod tym postem, wyrażając chęć przejęcia włóczki.

Nie wymagam dodania mojego bloga do obserwowanych, bo nie jestem kolekcjonerką "like'ów", nie ma mnie też na FB. Jeśli naprawdę, podkreślam NAPRAWDĘ stwierdzisz,  że Ci się u mnie podoba, a może nawet coś się czasem z mojego blogu Tobie przyda i jeśli chciałabyś/chciałbyś tu czasem zajrzeć, serdecznie zapraszam :):):) Bardzo mnie ucieszy kolejny obserwator :)

Zapisy trwają do piątku 26 kwietnia do północy. W sobotę obiecuję wyniki, a candy wyślę do szczęśliwca w poniedziałek 29 kwietnia. Mam nadzieję, że moja paczuszka umili komuś z Was majówkę :)

58 komentarzy :

  1. Chociaż na ogół pierwsi nie wygrywają to zwlekać nie zamierzam, bo jeszcze zapomnę. A włóczka kusi. Zaraz zamieszczę informację na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, skoro już mogę stanąć w kolejce, to też sie zapiszę. Welenka ładna, byłaby z niej ładna chuścina dla mojej kochanej rodzicielki,akurat jest w jej kolorach. Zrobiona, oczywiście, na drutach KP, a jakże ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, gapa ze mnie :-) babaruda@gmail.com

      Usuń
  3. Miło Cię znowu widzieć :):):) Podaj proszę tylko jeszcze maila do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna włóczka:) Bardzo ciekawy kolorek:) robisz naprawdę piękne rzeczy:) Z przyjemnością dołączam do obserwatorów i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak miły komentarz :) Czuję, że też będę do Ciebie wpadać :)

      Usuń
  5. Już grzecznie ustawiam się w kolejce po te śliczne moteczki,może szczęście mi dopisze:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne włóczki
    ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przypadkiem/ a może to nie był przypadek?/ trafiłam na Twojego bloga i już tu będę częściej zaglądała, a przy okazji i ja ustawiam się w kolejce po te puszystości.Piękny jest Twój pomysł, aby zamieszczać linki do różnych różności- wykorzystam! Pozdrawiam
    Łucja lucia.ziolkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za te miłe słowa :):):) Zapraszam bardzo serdecznie :):):)

      Usuń
  8. zgłaszam się:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet jak nie wygram, to z przyjemnością będę zaglądać. No ale liczę, że może jednak się uda :)
    Pozdrowienia:)
    mal.prz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A może mnie los wybierze? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo piękna rzecz zapisuję się z chęcią pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ucieszyłabym się z takich moteczków :)
    pozdrawiam Cię bardzo gorąco, mimo zimy za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor :) Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja zapiszę się na słodkości. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce, bo włóczka wydaje się bardzo mięciutka, a takie lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaklepuję kolejkę. Może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Chętnie dodałam się do Lik'ów.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaobserwowałam, i ustawiam się w kolejce :) Nitka jest superowa, i też udziergałabym taką mgiełkę idealnie kolorystycznie pasującą do mojej kurtki :)
    Pozdrawiam . ewa .
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się :-)
    Może akurat mnie szczęście dopisze....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moteczki kuszące, ciekawe w kolorze, no to staję w kolejeczce rozrastającej się. Banerek naturalnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj zapisuje sie z radoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie mgły nie lubię,ale ta mgiełka w Twoim wykonaniu i z tej włóczki ...Piękna! zapisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Agnieszka
    agnieszka-kochanek1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna wełenka i szaliczek z niej zrobiony... Też chcę taki... Zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor włóczki.
    Zapisuję się mając nadzieję na odrobinę szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, trafiłam do Ciebie jako początkująca blogowiczka. Jeśli wylosuję włóczkę, to daj ją proszę następnej osobie, bo ja jestem zupełnie " nieszydełkująca"i " nierobótkująca", choć bardzo mi się to podoba. Robię inne rzeczy, zaglądnij na 5porroku i wesprzyjmy się wzajemnie w " bywaniu na naszych blogach, co ja już robię i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz naprawdę ładne rzeczy. A włóczka ma ciekawy kolor, dlatego choć czasu na takie robótki u mnie niewiele, to na małe dzierganie chwilka zawsze się znajdzie... Bardzo chętnie więc ustawię się w kolejce i czekam na losowanie zaciskając kciuki na szczęście.
    Banerek na moim blogu :

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też ustawiam się w kolejce, trzeba próbować, w końcu szansa większa niż w Lotto ;)
    Pozdrawiam - Magda :)
    www.maagdas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, jak bardzo chciałabym mieć tak umiloną majówkę!... :) (Bo ja też trochę drutująca.:)) Pozdrawiam! Renata

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiesz za co lubię rozdania ? Za to, że można przypadkiem trafić na bardzo twórcze i sympatyczne blogi, dlatego z przyjemnością będę tu wpadała ;-)) Oczywiście na moteczki się zapisuję, widzę w nich piękne abrazo na moich ramionach hihii ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię tę nitkę, szaliczek byłby ślizcny, ustawam się w ogonku , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie przygarnę :) śliczny kolor w sam raz na chustę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością się zapiszę!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubie tez ta firme i piekny kolorek, moze i mnie sie uda cos wylosowac, nie mam bloga, ale moze wkrotce ...bedzie. moj adres
    anna.staszalek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. dołączam do konkursu, prace ciekawe, ale jak zwykle wszystkie pracochłonne, życzę wytrwałości
    halina1010@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. staję w ogonku bo skusił mnie kolor:-))
    Pozdrawiam
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    Baner na blogu: http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne moteczki z przyjemnością spróbuję szczęścia w zabawie. pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne moteczki, ustawie się w kolejce,

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja tu trafiłam prze przypadek, no i porozglądam się, a jakże:) A włóczka śliczna, jak marzenie, chętnie bym się nią zaopiekowała:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trafiłam do Ciebie idąc po lince: blog za blogiem. A tu tak miło:-) A bordowy mój ulubiony więc piszę się do kolejki.
    Bardzo podoba mi się Twoje podejście do obserwatorów - lubiaczy:-)Sympatia wymuszona to ciężka miłość:-) I dlatego z przyjemnością Cię zaobserwowałam już:-) i dla Twoich pięknych wyszydełokowanych rzeczy. Ach! Och! Zapraszam też do siebie na czekoladowy ... szal. Może wpadnie Ci w oko:-) (strzepki-okruchy.blogspot.com) Pozdrawiam ciepło. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja przed Wielkanocą przypomniałam sobie jak się robi na drutach więc chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością zapiszę się do zabawy. Będę zaglądała częściej, ponieważ spodobało mi się tutaj:) i cieszę się, że znalazłam kolejny sympatyczny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  45. W nadziei na łut szczęścia, który w końcu zmotywowałby mnie do intensyfikacji działań edukacyjnych w zakresie posługiwania się drutami i szydełkiem - zgłaszam się ;)
    Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna włóczka i staję w kolejce a Ciebie dodaję do obserwowanych:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Włóczka piękna więc ustawiam się w kolejce:)baner na blogu http://szczesliwyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne rzeczy robisz. Z pewnością będę zaglądać tu wcześniej.
    Wełna ma bardzo ciekawy kolor i nawet mam na nią kilka pomysłów :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję serdecznie za tyle miły słów:) Oczywiście chętnie i ja przygarnę Twoje cukiery, mgiełka w Twoim wykonaniu absolutnie przekonała mnie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się więc i ja.Tylko niech mnie jeszcze ktoś oświetli-jak wstawić banerek z linkiem???!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Super, że dałaś się namówić :) Najpierw zapisz sobie obrazek mojego candy gdzieś u siebie na komputerze. Następnie u góry na bogu kliknij "projekt", potem "układ" i następnie "dodaj gadżet", wybierz "obraz". Tam trzeba wybrać z Twojego komputera obrazek mojego candy, dodać link i podpis, zapisać i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Późno wczoraj Ci odpisałam, może już nie zaglądałaś... Nie ważne, i tak Cię wrzucę do maszyny losującej ze względu na wyjątkowość sytuacji ;) Może akurat?

    OdpowiedzUsuń
  53. Niesamowity kolor. Wyczarowałabym chętnie z niego coś pięknego. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się dopisuję! Oczyma wyobraźni już widzę uroczą sukienusię dla mojej siostrzenicy, taką elegancką, akurat na Święta :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...