sobota, 2 marca 2013

pomieszane paputki :)

Większy projekt i stos nowych włóczek jeszcze jednak poczeka... Potrzebne mi są szóstki 80cm, właśnie na nie czekam, a w przerwie coś przecież muszę dziergać, skoro palce same chodzą... :) Najlepiej coś małego, szybkiego, a jednak coś co cieszy! Nowe paputki! Potrzebne mi są, i to baaaaardzo...  Podłoga jest bestialsko zimna o 6.30 rano... Trzeba coś na to poradzić :) Te, które zrobiłam w styczniu były fajne, ciepłe, ale jednak za cienkie i po miesiącu intensywnego używania wytarły się doszczętnie. Robiłam je jedną nitką, więc nie powinnam się dziwić. Tym razem jednak wygrzebałam z pudła różne odcienie niebieskich maminych włóczek, które odziedziczyłam jak mama się dowiedziała, że zachorowałam na tak zwaną "knitozę" ;) Pomieszałam je i skorzystałam z tego wzoru. Oto jeden paputek i "coś", z czego powstał:



Jeszcze tylko zbliżenie na efekt:


... i ostatecznie na modelce:



W końcu będzie mi ciepło rano. Będzie się lepiej wstawało, jestem tego pewna :)

6 komentarzy :

  1. Bardzo fajne kapcie! Podoba mi się ich kształt. Zastanawiam się tylko czy ten szew na spodzie stopy nie jest zbyt wyczuwalny przy chodzeniu? Ja w takich dzierganych kapciach przędę na kołowrotku :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, troszkę faktycznie czuć ten szew... Dopiero co "rozchodzę" te paputki... Ponieważ kosztowały mnie dwa wieczory, to mam nadzieję, że z czasem będzie to dla mnie forma masażu ;) Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozchodziłam je i o dziwo już po jednym dniu w domu nie czuję szwu! Wygląda na to, że się wyrobił / spłaszczył :) Bardzo mnie to cieszy, bo oznacza to ciepłe nogi i możliwość zabrania się w spokoju za kolejny projekt :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację - może jednak skuszę się na taki fason :)).

      Usuń
  4. Bardzo fajne paputki i proste do zrobienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...