wtorek, 5 marca 2013

wiecie ile kilometrów wydziergałyście?

Ciekawe... ;) Znalazłam dzisiaj widget o nazwie "knitmeter" i chyba pobawię się nim trochę. Jak mi się nie spodoba, to usunę ;) Widzicie go po prawej stronie na blogu. Ciekawa jestem po prostu, ile mniej więcej kilometrów wydziergam w tym roku, a że jeżdżę sporo na rowerze, to będę miała niezłe porównanie ;) Piszę o tym, bo może któraś z Was chciałaby spróbować. Ich logo swoja drogą też jest ciekawe. Idealnie pasuje do nazwy mojego bloga "z drutami przez świat"! W związku z tym nie mogę się oprzeć i dołączam obrazek:



Chociaż teraz tak myślę sobie... może jesteście szybsze ode mnie? Może już korzystacie / korzystałyście z tego widgeta i macie jakieś wnioski typu "warto / nie warto"? Jeśli tak, skomentujcie proszę :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy do mnie zaglądają!

8 komentarzy :

  1. Warto!

    Miałam go dość długo na blogu, jednak u mnie problemem była regularna aktualizacja, a czasem także uzyskanie informacji o długości przerobionej włoczki (bo często korzystam z kłębów recyclingowych, bez etykietek itp), jednak po tych kilku miesiącach byłam zaskoczona, że te liczby są tak duże.

    Z pewnością ciekawy gadget - jeden z fajniejszych z jakimi miałam do czynienia na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Yadis za komentarz :) No właśnie... Nikt inny się nie dopisał na razie, ale to, co napisałaś jest bardzo celne, bo ja też czasem dziergam z maminej włóczki :) Muszę się więc nad tym zastanowić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego widgetu.
    Ale zrobiłam sobie podliczenie tegorocznych projektów na Ravelry, i wyszło, że przerobiłam już 7019 metrów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :) 7km, a przecież mamy dopiero początek marca! Niesamowite jak sobie wyobrazić taki dystans! Zawrotne tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podaba mis ie ten pomysl z liczeniem metrow wloczki, u mnie na razie niwile na ten rok moze 2 km, jedna chusta,otulacz i dwie bluzeczki bawelniane na lato, , wpanialy gadzet dla dziewiarek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 km włoczki - niesamowite jak sobie to wyobrazić :) Ciekawe, ile masz teraz :):):)

      Usuń
  6. Kilometry włóczki, hm... Może nie było tego tak dużo. Ale z pewnością policzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakiś czas temu właśnie przestałam :( Jak pisze Yadis - problemem jest zawsze włóczka z odzysku, a ja czasem po taką właśnie sięgam.

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...