wtorek, 30 kwietnia 2013

Babaruda uratowała mój antracyt

Przemyśliwałam ostatnio usilnie Wasze rady co do antracytu... Dziękuję dziewczyny! Wszystkie bardzo mi pomogłyście :) Dzięki Wam nie sprułam go od razu w złości ;)
Muszę powiedzieć, że blokowanie  troszkę poprawiło sytuację, ale ciągle to nie było to... Myślałam nawet, żeby go sprzedać, bo niestety wszystkie kobiety wokół mnie są rozmiarowo takie jak ja bądź szczuplejsze, więc podarowanie go komuś nie wchodziło w grę niestety... W końcu okres obrażania się na ten sweterek minął ;)  Wczoraj spojrzałam na niego raz jeszcze i doznałam olśnienia! Zrobić szczypanki, ale po bokach, nie z przodu i z tyłu! Pomysł ze szczypaniem poddała mi Babaruda, która w komentarzu do mojego zrozpaczonego posta umieściła świetną, bardzo konkretną wskazówkę, z linkiem do intensywnie kreatywnej, która uczy jak to zrobić. Nie masz pojęcia, jak Ci dziękuję!!! Nie umiem tego wyrazić!!! Jeszcze ostatnio pytałaś, co zamierzam z tym sweterkiem i pocieszałaś, dziękuję! Matko! Uniknę prucia! Nastrój od razu podskoczył, oj jak podskoczył :):):):):):):):):) bo sweterek ogólnie bardzo mi się podobał i po prostu nie mogłam się pogodzić, że będę musiała go spruć! Teraz pasuje idealnie, a dodatku jest naprawdę oryginalny z tymi ozdobnymi szczypankami. Tak, teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć: 
"PODOBA MI SIĘ" :):):)



I jeszcze szczypanki:


Baboruda! Naprawdę jestem Ci ogromnie wdzięczna, bo znalazłaś czas, żeby mi pomóc, żeby pomyśleć nad bardzo konkretnym rozwiązaniem, które podziałało :):):) 

14 komentarzy :

  1. No to jest genialne rozwiązanie.Super to wygląda.Gratulacje.Mam nowe rozwiązanie jak coś będzie za szerokie.Dzięki.Pozdrawiam b.b.serdecznie.Miło gościć na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No bardzo się cieszę, ze mogłam pomóc :-D
    Ze wszystkim trzeba sie przespać, zeby móc podjąć dobra decyzję. Świetnie, ze jestes teraz zadowolona z tego, co wyszło Ci spod drutów i igły. Wyglądasz w nim fantastycznie!
    I szczypanki zrobiłas dokładnie w miejscach o których myślałam ;-)
    I pogoda wciąż sprzyja noszeniu, wiec będziesz mogła z dumą zaprezentować swoje dzieło. A ja dzięki Tobie chyba też sobie zrobię bluzkę z tego wzoru, dzięki za odkrycie tego modelu na Ravelry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to jest sweterek z pazurem :))) I pisałam już u siebie, ale popełnię autoplagiat - najważniejsze, że teraz Cię sweterek cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie szczypanki, to świetne rozwiązanie. Muszę zapamiętać. Zresztą Intensywnie Kreatywna to skarbnica różnych pomysłów i fajnie, że Babaruda tam sięgnęła.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda znakomicie! Z tymi szczypankami ten swetwerek jet przepękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! To jest rewelacyjny pomysł! Jakoś przeoczyłam ten odcinek u Kreatywnej :)
    I właśnie przypomniałam sobie, że mam gdzieś tunikę za dużą, odłożoną gdzieś, którą można właśnie tak potraktowac :) Tylko nie pamiętam czy jej przypadkiem już nie sprułam...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny ! Genialny pomysł. Teraz boki wyglądają wyjątkowo. A jeszcze dzięki temu sweterek lepiej układa się na Tobie :-) Super !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda baaardzo ładnie! Podobają mi się te szczypanki, dodają uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że udało Ci się uratować sweterek! A te szczypanki wyglądają bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest super, szczypanki ok, ale jak dla mnie to te biale kwiatki na szydelku sa swietne, jak kiedys bedziesz miala czas to naszkicuj jak je zrobic.
    Pozdrawiam, http://kasiaknits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, z przyjemnością :) Obiecuję Kasiu, że kursik się pojawi :)

      Usuń
  11. Dzięki dziewczyny za wszystkie Wasze miłe słowa, za całe wsparcie jakie od Was dostałam! Dziękuję każdej z Was z osobna, pomimo tej wspólnej odpowiedzi :) Cieszę się, że odkrycie Babyrudej pomoże i Wam :) Bardzo ciepło Was pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,bardzo mi sie podoba ta Twoja kamizelka, - sweter,mysle, ze to b.dobre rozwiazanie z tymi szczypankami gratuluje,ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki! Teraz jestem zadowolona, nosi się bardzo dobrze :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...