sobota, 27 kwietnia 2013

candy rozstrzygnięte!

Z ogromną przyjemnością i radością ogłaszam wyniki candy!  
Kto zwyciężył? Obejrzyjcie filmik :)



W zabawie wzięły udział 52 osoby. Jak na mnie, początkującą - to imponująca liczba :):):) Super było zobaczyć wszystkie znane mi wcześniej i nieznane "twarze" :):):)

Dziękuję Wam dziewczyny za zabawę i za wszystkie miłe słowa, które pojawiły się pod tym postem :)  Wasze komentarze zawsze bardzo mnie cieszą i dodają motywacji do dalszego działania!

Zwyciężczyni gratuluję i proszę o maila z danymi do wysyłki na adres podany w KONTAKCIE. 
Na pocztę zawitam w poniedziałek :) 

Ciekawa jestem, co Magdo wydziergasz z tego moherku :) Jestem pewna, że będzie to coś pięknego!

19 komentarzy :

  1. Gratuluję Magdzie:) Też jestem ciekawa co wydzierga.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. o! jaka szkoda:(gratuluje Magdzie:)Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej.
    Magdo działaj i pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Magdzie! Zabawa świetna i motywująca do odwiedzin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko!!! pierwszy raz w życiu chyba! ale jaka presja teraz, i oczekiwania.... o rany julek! dziękuję i ... przepraszam pozostałe Panie ;) hihi....

    OdpowiedzUsuń
  7. Się nie udało:-( ale bardzo gratuluję Zwyciężczyni! Ona to już potrafi wykorzystać tę wygraną:-) Pozdrawiam ciepło, dziękuję bardzo za zabawę. I korzystam bezczelnie z okacji, a co!, zapraszając na moje candy sztuk 2! Jedno szydełkowo - czekoladowe a drugie do poczytania:-) sztrzepki-okruchy.blogpost.com Pozdrawiam jeszcze raz:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Magdzie, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...