poniedziałek, 22 kwietnia 2013

dałam radę z tą poduchą :)

No właśnie, w końcu powstała ta poducha i nawet wyszła fajna :) Zachęciłam się, żeby zrobić kolejną, ale już inną (nawet mam już konkretny plan). Jednocześnie trochę mnie to pocieszyło po porażce ze sweterkiem... Może jednak coś mi się udaje... 
A więc pokazuję poduchę z przodu:



I z tyłu:



Początkowo nie wiedziałam jak podejść do zamykania, kupiłam nawet zamek, potem myślałam o trzech kokardkach, ale jak się do tego pomysłu poważnie przymierzyłam, to doszłam do wniosku, że byłby to przepych. W końcu pociągnęłam wiązanie (i-cord) z dwóch stron i na środku zawiązałam w kokardkę.

32 komentarze :

  1. No i masz super poduchę! Najważniejsze, że się nie zniechęciłaś i skończyłaś ją :). Warto było :). Czyżby następna miała być entrelakowa? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Entrelak jeszcze musi jednak poczekać ;) Za dużo pomysłów, za mało czasu... Ale pewnie wszystkie tak mamy ;)

      Usuń
  2. Fajna podusia i ładnie zgrane kolorki.Poddałaś mi pomysł-dzięki wielkie.Mam różne resztki włóczek i zrobię sobie takie podusie.Pozdrawiam z pięknego Kołobrzegu.Teraz robię ELFE-bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :) Jeśli umiesz entrelaka, to może faktycznie warto spróbować tej techniki, unikniesz żmudnego zszywania poszczególnych części :) Ciekawe, jaką to bluzeczkę dziergasz :)

      Usuń
    2. Mam wzór ELFE z Ravelry.Góra jest robiona metodą SusieM.Pierwszy raz to robię i jest ok.Postaram się zrobić zdjęcie i pokazać.Entrelakiem nigdy nie robiłam ale postaram się i może coś z tego będzie.Takie podusie są piękne i już je widzę u siebie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszła, kolorki przytulne i miłe dla oka:) Ale sposobem na zamknięcie mnie po prostu zastrzeliłaś! Genialne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu za miłe słowa! Pomysł na zamknięcie pojawił się nagle, zupełnie znikąd ;)

      Usuń
  4. bardzo byłam ciekawa jak całość wyjdzie, ale się nie spodziewałam takiego fantastycznego efektu, a pomysł na wiązanie-rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pocopotko :) Fajnie Cię tu widzieć :)

      Usuń
  5. Rewelacyjna ! Śliczne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszka wyszła super i na pewno bardo fajnie się do niej przytula :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś wiedziała raeszko :) Gratuluję super wygranej w candy!!! Będę zaglądać, jak Ci idzie drucenie :) Ja sama zaczynałam rok temu, pamiętam jak dziś :)

      Usuń
  7. Gratuluję ślicznej poduchy. :) Kolorki są bardzo ładnie dobrane, i kokardka jest urocza. Teraz można się śmiało przytulać z każdej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Już mój kot coś o tym wie ;) Dzięki Reniu!

      Usuń
  8. super! rozwiązanie tyłu bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):):) Pomysł pojawił się jakoś tak samoistnie... Bardzo miło Cię tu widzieć :) Właśnie patrzyłam na Twoją nową chustę... Jest... po prostu powalająca!!! Naprawdę fantastyczna, brak słów!!!

      Usuń
  9. Cudna ta pudusia!!! Kolory fenomenalne! Ja rzadko robię na drutach (jak zauważyłaś preferuję szydełko), ale chętnie poznaję nowe, bardzo utalentowane dziewczyny i dlatego bardzo się cieszę, że na mnie trafiłaś :) Dzięki temu, ja odnalazłam Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - jasiek z tyłu wygląda wyjątkowo oryginalnie :)

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa :) Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń
  10. I z przodu i z tyłu wygląda świetnie, ciagle mi chodzą po głowie takie jaśki, tylko wiadro czasu potrzebuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, najlepiej dwa :) Dzięki za mile słowa!

      Usuń
  11. Super poducha wyszła i bardzo ale to bardzo podoba mi się jej tył:) pomysł jak dla mnie innowacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) pojawił się jakoś tak... samoistnie... ;) Nie wiedziałam, że wzbudzi takie zainteresowanie ;)

      Usuń
  12. fajna ta poducha.. :) taka pachnąca domem i wygodnym popołudniem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorota :) Kolejna czeka na wykończenie!

      Usuń
  14. Kocham takie podusie, jest swietna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta prawdę mówiąc podoba mi się najmniej i już miałabym ochotę ją spruć ;) Ale dzięki za miłe słowa Aniu!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...