piątek, 19 kwietnia 2013

Liebster Blog Award

Kilka dni temu spotkała mnie bardzo miła niespodzianka - dostałam wyróżnienie Liebster Blog Award od pocopotki. Dziękuję :) Szalenie mi miło!!! 


Odpowiadam zatem na jej pytania, ale muszę dodać, że odpowiadam nie na te, co trzeba, bo pocopotka dostała dwa wyróżnienia jedno od razu po drugim i po prostu się zakręciłam zaglądając na jej bloga... Jednak ponieważ post już jest napisany, wystawiam go mimo wszystko na widok publiczny, mając nadzieję, że pocopotka przymknie oko ;)

1. Ulubiona pora roku...          WIOSNA   (szkoda, że zanika...)
2. Budzi mnie najczęściej...       MALINKA    


3. Jeśli serial to...   
   
Jakiś odmóżdżający czyli mało wymagający, żeby nie musieć się skupiać na akcji, tylko móc przy nim grać z mężem w Carcassonne lub układać puzzle co wieczór :)

4. W dzieciństwie chciałam być...       LEKARZEM

5.  Laptop czy komputer...       LAPTOP

6. Humanista czy umysł ścisły....       

HUMANISTA (oj zdecydowanie!)

7. Gdy mam zły dzień to...     BIORĘ   DRUTY

8. Najbardziej żałuję, że...         

odpuszczam sobie, zbyt osobiste.... ;)

9. Audiobook czy papier...      PAPIER

10. Mężczyzna mojego życia jest...            PRZY MNIE

11. Jestem najlepsza w...      

Nigdy tak nie mówię, więc i tym razem nawet nie zacznę odpowiadać... ;)

A moje wyróżnienie otrzymują:


Nie wytypowałam jak widzicie 11 blogów, bo nie chciałam robić nic na siłę, szukać kilku kolejnych tylko po to, by dobić do tej jedenastki. Mija się to dla mnie z celem... Wyróżniłam te, na które faktycznie zaglądam i jednocześnie te, których właścicielki nie mają nic przeciwko :) Ale wiecie przecież same, musicie to wiedzieć, że uwielbiam przeglądać też inne :) Jednak rozumiem doskonale, że nie każdy chce brać udział w takiej zabawie,  nie każdy ma czas, chęci, siły i w ogóle... Chciałam tylko powiedzieć, że najchętniej wyróżniłabym Was wszystkie, bo bardzo fajnie się u Was człowiek czuje i jesteście wspaniałą inspiracją, bo naprawdę dodajecie skrzydeł i wyciągacie pomocną dłoń. Za to Wam wszystkim bardzo dziękuję i cieszę się, że mogłam Was poznać :):):)

I jeszcze moje pytania dla wytypowanych. Krótkie, zwięzłe i na temat ;) Właścicielki dwóch ostatnich blogów mogą mieć problemy z pytaniami włóczkowymi, ale mam nadzieję, że mi wybaczą, bo muszę je zadać ;)

  1. Kot czy pies?
  1. Kajak czy rower?
  1. Szydełko czy druty?
  2. Włóczka jedno- czy wielokolorowa?
  1. Druty metalowe czy drewniane?
  1. Namiot czy hotel?
  1. Zimą - morze czy góry?
  2. Spontaniczna czy planująca?
  1. Maślanka czy kefir?
  1. Kolczyki wkręty czy długie wiszące?
  2. Muzyka czy cisza?

Więcej informacji na czym polega zabawa znajdziecie u pocopotki :)

8 komentarzy :

  1. Ogromnie dziękuję.. :)
    Jestem baaaardzo zaszczycona..
    Przemiło mi słyszeć, że fajnie u mnie bywać, bo to największy komplement..
    Jaaaka cudowna wiadomość na sam weekend.. :)))
    Oby nam jeszcze pogoda chciała w nim dopisać..
    Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  2. oko przymknięte nic się nie martw:) no i masz zakochałam się w Twoim kotku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) A malinka potrafi zauroczyć... ;)

      Usuń
  3. Dziękuje bardzo kochana:)Post z wyróżnieniem opublikuje troszeczkę później:))
    Kotek boski, uwielbiam koty!
    Pozdrowionka serdeczne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło! Na dniach podam odpowiedzi :)

    mobile_mon

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...