wtorek, 21 maja 2013

nietypowa zakładka

Na drutach dzieję się, dzieje... Ale to większy projekt, pożeracz czasu, jeszcze chwilkę mi zajmie... Tymczasem ostatnio Skowronek poprosiła o zakładkę do Pisma Świętego w formie krzyżyka, na prezent. Nigdy nie robiłam czegoś takiego, nie wiedziałam nawet, że można... Poszperałam w sieci, znalazłam parę wzorów, ale nie jestem dobra w odczytywaniu tych szydełkowych... Jak zwykle przemawiają do mnie filmiki, więc odsyłam  Was tutaj, jeśli ktoś ma ochotę zrobić coś podobnego np. na prezent na Komunię, czy też inną okazję :) Po zrobieniu wystarczy wykrochmalić i zakładka gotowa :)



Tak więc szydełko nie odpuszcza, nie pozwala o sobie zapomnieć ;) W użyciu było 1.6mm i cieniowany kordonek.

28 komentarzy :

  1. Zakładka z pomysłem.
    Tylko gdzie te wszystkie pomysły zapisywać?:) Później się zastanawiam, gdzie ja to coś widziałam?
    Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Ja zawsze zapisuję sobie linki w Microsoft One Note. Bardzo przydatny notes do wszystkiego :)

      Usuń
  2. O kurcze, zakładka bardzo charakterystyczna i bardzo mi się podoba! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pierwszy raz robiłam coś z tak cienkiej nitki ;)

      Usuń
  3. Fajny pomysł na zakładkę :). Podoba mi się kolor tego kordonka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest faktycznie fajny, ciekawie się układa :) Dzięki!

      Usuń
  4. Świetny pomysł i ekstra wykonanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu za miłe słowo :)

      Usuń
  5. Ciekawy projekt i rzeczywiście fajny pomysł na prezent z religijnej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Komunię na pewno powinien być biały, ale tutaj mogłam troszkę zaszaleć ;) Skowronek dała mi wolną rękę ;)

      Usuń
  6. Idealny pomysł na zakładkę do Biblii. Świetnie go wykonałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł:) Mój Hubert dostanie Biblię dla dzieci, więc chyba też pokuszę się o zrobienie takiej zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy ją zrobiłaś... :) Fajnie, że do mnie zajrzałaś!

      Usuń
  8. Nie wpadłabym na pomysł takiego prezentu. Efekt końcowy bardzo efektowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pomysł nie mój niestety, jedynie spełniłam życzenie koleżanki i sama byłam zaskoczona, że można robić takie rzeczy... Widzę, że teraz Ty wzięłaś do ręki kordonek :)

      Usuń
  9. :))))))) ALE SIĘ CIESZĘ, zakładka jest jeszcze fajniejsza niż sobie wyobraziłam! dziękuję Ci Mały Spruciu
    Skowronek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super :) Bardzo się cieszę, że przypadła Ci do gustu :):):) Mam nadzieję, że obdarowanej osobie też się spodoba :)

      Usuń
  10. No proszę, świetny pomysł na zakładkę. Wykonanie pierwsza klasa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo mi miło, że się podoba :)

      Usuń
  11. Bardzo udany krzyżyk :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł.. rewelacja

    Ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny krzyżyk.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Zosiu! Już pędzę w odwiedziny :)

      Usuń
  14. I dobrze, że szydełko tak o sobie przypomina. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się cieszę , że odkrywam je na nowo :) A prezent podobno bardzo się spodobał :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...