czwartek, 2 maja 2013

poducha na fali

Pewnego razu szperając znowu po blogach, zobaczyłam poduchę u Lete. Wzór spodobał mi się natychmiast, a ponieważ jest fajnie opisany, oczywiście skrzętnie go sobie na później zanotowałam. "Później" właśnie nastało i oto kolejna poducha, tym razem z tradycyjnie wszytym zamkiem:



Powiem jedno - ten wzór to prawdziwy cud miód! Robi się go fantastycznie, a zmiana kolorów powoduje, że na nudę nie ma miejsca. W przyszłości na pewno do niego wrócę, może w jakimś większym projekcie, bo naprawdę pozostawia po sobie niezatarty ślad i powoduje, że znowu z czułością patrzę na szydełka ;) Najlepiej tylko na początku nie żałować czasu i zrobić sobie jednak małą próbkę. Nie tak łatwo bowiem obliczyć, ile oczek łańcuszka zrobić, bo wzór faluje. 
Polecam każdemu -  czysty relaks :):):)

I jeszcze jedno dziewczyny - czysto informacyjnie :) W dniach od 1 - 5 maja FASTRYGA robi majówkę. 
Można kupić cały asortyment 15% taniej :)

30 komentarzy :

  1. piekna podusia az chce sie ją tulić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mój kot już to docenia ;)

      Usuń
  2. A, moje kolorki! Dzięki za linka, z szydełkiem się nie lubię za bardzo, albo to może akurat okazja by się polubić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Na pewno byś się z tym wzorem polubiła - tak jak ja :) W razie czego polecam filmik: http://www.youtube.com/watch?v=MumA4_lEiGs. Jest jedna różnica - we wzorze Lete są 4 słupki, na filmiku 3. Próbowałam oba sposoby i wolę, jak są jednak 4 słupki. Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Bardzo fajna zielona tęcza :) A co do majówki... chciałabym, żeby mój portfel miał nieograniczone zasoby - takie tam majowe życzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj Kasiu, wiem co czujesz ;) Wybierałam włóczki parę godzin... Nie można niestety mieć wszystkiego na raz :( Dzięki za miłe słowa :) Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

      Usuń
  4. Podusia fantastyczna.Majowe kolorki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała podusia:)Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka cudna! Bardzo efektowna,a po takim poście chyba się skuszę i może w przyszłości też coś zrobię z tego wzoru, bo tak zachęcająco opisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się koniecznie Anita, nie pożałujesz :):):) Pozdrowionka!

      Usuń
  7. Bardzo fajna poduszka, i mówisz że łatwo?:) Hmm ja z szydełkiem tak sobie ale bardzo mi się taki jasiek podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwo, naprawdę :) Jeśli miałabyś problem, polecam filmik: http://www.youtube.com/watch?v=MumA4_lEiGs. Jedyna różnica jest taka, że w na filmiku facet robi 3 słupki, a w moim wzorze są 4, reszta jest identyczna. Polecam! Zawsze fajniej jest zobaczyć na filmiku - przynajmniej ja lubię :)

      Usuń
  8. Jasiek wyszedł super, a do tego oczka i kolory idealnie współgrają!
    Gratuluje efektu :)
    A ta zniżka kusi, że ho ho... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i skusiła... Wybierałam włóczki parę godzin, bo trzeba było przeprowadzić selekcję ;) Pozdrawiam Cię ciepło! Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  9. O! Jaka fajna poszewka! Bardzo fajnie połączyłaś kolorki, a wzór już zapisuję - dzięki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Fajnie, że się komuś przyda :):):) Pozdrowionka!

      Usuń
  10. Super podusia,świetnie dobrałaś kolory:)))Pozdrawiam serdecznie już prawie zdrowa:)))Dziękuję za dodanie mi otuchy,było dokładnie tak ,jak napisałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak fajnie, że już jesteś :) Właśnie byłam ciekawa jak się czujesz. Cieszę się bardzo, że wszystko w porządku!!! Czekam teraz na jakieś wieści robótkowe, może masz coś do pokazania :)

      Usuń
  11. Świetna poducha, kolory dobrałaś fantastycznie :)) sama mam pełno kłębków- resztek po większych projektach i właśnie mi podsunęłaś pomysł, jak je zutylizować :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę :) Fajnie, że wpadłaś i dzięki za dobre słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj,
    To fakt, że wzór jest godny polecenia, bo prosty w wykonaniu, wbrew pozorom :-) Poducha fajnie Ci wyszła i to jest właśnie najlepszy sposób na wykorzystanie resztek włóczek.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak piszesz - efektowny, a prosty wzór + recykling :)

      Usuń
  14. Wspaniała poduszka, w moich ulubionych kolorach. Od razu o takiej zamarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. :) To dalej, siadaj i rób! Widzę, że to też Twoja pasja, a skoro odkrywasz szydełko, to wzór jest jak znalazł :) Polecam z czystym sercem! Naprawdę relaksuje i daje wielką satysfakcję! Pozdrawiam ciepło i witam Cię u mnie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się te fale oraz połączenie kolorów, chyba sobie odgapię! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, ta tez mi sie bardzo podoba,jest super,ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...