piątek, 5 lipca 2013

z radości - brak słów :):):)

Jaki może być najlepszy prezent imieninowy dla cierpiącej na zaawansowaną knitozę? ;)
A no taki:


Nie mogłam się nie pochwalić, naprawdę... Generalnie tego nie robię, ale dzisiaj jest wyjątek, bo radości nie ma końca :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Ta książka to bezkres wiedzy, jakiej mi właśnie brakuje, idealna odpowiedź na moje ostatnie dylematy! Przejrzałam ją na razie tylko pobieżnie, ale już czuję, że z nią mogę wszystko!
Kto tak o mnie dba zapytacie? 
Przeżywa razem ze mną wszystkie wydziergane sukcesy i porażki? 
A któż inny jak mój Ślubny :):):)

26 komentarzy :

  1. Wszystkiego naj imieninowo :)
    Fajnych mamy mężów, potrafią zrobić niespodziankę. Książka super.
    Przyjemności w dzierganiu. Ola.
    P.S. i znowu jestem pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezawodnie Olu jesteś pierwsza! jak Ty to robisz??? :):):)

      Usuń
  2. Piękny prezent.Mąż wie co Cię ucieszy.Najlepsze życzenia imieninowe.Miłego dziergania z tak fajnymi wzorami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Na pewno spędzisz mnóstwo czasu ze swoim prezentem!
    Wszystkiego najlepszego i powodzenia w doskonaleniu tych i zupełnie nowych umiejętności ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Już zaczynam spędzać, ale to wszystko jest dla mnie zupełnie nowe i dość trudne, choć nadal mocno wciągające! Czytam sobie powolutku i mam nadzieję, że doda mi to kiedyś elastyczności myślenia... :)

      Usuń
  4. W pełni rozumiem Twoją bezkresną radość :) Cierpię na podobną chorobę, więc cieszą mnie podobne rzeczy :) Wszystkiego naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak trafiony prezent! Doskonale rozumiem Twoją radość :)). Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego:) No, nie powiem, prezent ekstra, marzenie dla "chorych".Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione życzenia imieninowe :)
    Prezencik sprawił ci wspaniały.
    Nic tylko się cieszyć i tworzyć wspaniałe dzieła.
    Mi się wydaje czy blog się trochę pozmieniał??
    Bo ostatnio inaczej było.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Najwyższy czas na kosmetyczne zmiany ;)

      Usuń
  8. Knitoza???? Jaka genialna nazwa dla naszej przypadłości;D
    Pozdrowienia dla wspierającego Ślubnego!
    Najlepsze życzenia i powodzenia w rozwijaniu drutowych umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny podarunek, tylko czy aby nie poglebi zaawansowanej knitozy?
    Swoja droga dzieki za podpowiedz, ja tez sobie sprawie taka ksiazke, bo mam podobne dylematy.
    Wszystkiego dobrego z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgryzam się w nią powolutku :) Pewnie z biegiem czasu będę umiała powiedzieć więcej, ale póki co wydaje się przyjazna czytelnikowi :) Jak miło, że wpadłaś :):):)

      Usuń
  10. Osz, kurczaczek! Pozazdrościc... Mam nadzieję, że teraz po kolei będziesz projekty robic z tej książki i nam pokazywac ;D
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "knitosis: [nit - o`- sis] n. a condition that causes knitting enthusiasts to begin planning a new project before completing the work in progress"

    [in:] http://knittingdoodle.blogspot.com/2010/03/knitosis.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a perfect definition, isn't it? ;) what a comforting thought I'm not the only one! ;););)

      Usuń
  12. Wspaniały prezent. :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomocnik, w samą porę. A jak jest pora prezentów to znaczy, że życzenia można przesłać. Tak więc wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! :) To miłe, kiedy prezent sprawia tak dużo radości :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam wszystkim za życzenia!!! Książka zapowiada się mega ciekawie, ale czytam ją sobie powolutku, dawkuję ją sobie można by powiedzieć ;) Zaczynam od podstawowych rzeczy raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna pozycja do listy "must have" chociaż absolutną koniecznością w moim przypadku są książki Alici Starmore :) Taki mąż to prawdziwy skarb, wiem coś o tym :) A z mojej ulubionej książki: "Przyjaciele, którzy szczerze kochają i ciepło odnoszą się do naszej twórczości to najlepsze Słońce jakie można znaleźć" Biegnąca z wilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaawansowana knitoza... Podoba mi się! :) Też na nią zapadłam. Dziękuję za wizyty u mnie. Dodałam Cię do mojego Bloglovina i obiecuję zaglądać bo fajnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie będzie Cię tu widzieć Agnieszko! Ja też czuję będę u Ciebie częstym gościem!

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego z okazji imienin. Prezent to wiadomo, że genialny, ale mąż przede wszystkim:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie post, który wyświetla się w obserwowanej liście??
    Pisze, że powstał godzinkę temu.
    Bo na blogu nie ma....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... Przez przypadek opublikowałam posta, który jeszcze nie jest gotowy, brakuje zdjęć, a więc najważniejszego ;) Wrzuciłam go potem do wersji roboczych, ale najwyraźniej to nie pomogło i wyskakuje Wam jako najnowszy :( Przykro mi, że wizyta na moim blogu tym razem jest rozczarowująca, ale już niedługo, cierpliwości :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...