wtorek, 23 lipca 2013

znowu bawełna...

Coś mnie wzięło na bawełnę ;) To trzecia, jakiej próbuję i ku mojemu zdziwieniu jeszcze inna! Grubsza, jakaś taka elastyczna i mało rozdwajająca się. Mówię tutaj o włóczce Salsa Cheval Blanc. Pomimo, że Punto i Salsa mają bardzo podobny skład, to jednak zdecydowanie wolę Salsę! Jest przyjemniejsza w dotyku, delikatniejsza i fajniejsza w robieniu. Powstała letnia bluzeczka w rozmiarze S, który i tak jest troszkę za duży (pewnie dlatego, że nie robiłam jakoś bardzo ścisło), ale po zrobieniu ramiączek, które z tyłu się krzyżują, nie jest źle, można nosić ;)  



druty 4mm
włóczka Salsa Cheval Blanc (4 motki i troszkę) 
Gdybym zrobiła krótszą, 4 motki w zupełności by starczyły.
wzór to Tswirl na ravelry

Teraz tak sobie patrzę na inne projekty robione na ravelry z tego wzoru i rzuca mi się w oczy, że coś jest nie tak... One skręcają w prawo, a mój w lewo... Najwyraźniej coś pokręciłam ;) Jak mogłam wcześniej tego nie zauważyć? Tamte są jakieś takie ściślejsze, fajniejsze, a mój dziurawy ;) No tak... Ale pruć już nie będę, nie mam na to siły... ;)

29 komentarzy :

  1. świetna i jak ładnie dopasowana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu :) Cieszę się, że się podoba pomimo, że skręca nie w tę stronę, co trzeba ;) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Super, w sam raz na urlop! ;-)
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jest też bardzo miła w dotyku, pewnie będzie się sprawdzać :) Dzięki!

      Usuń
  3. O, jaki ciekawy wzór i jak ładnie wykonany :)
    Jesteś niesamowita. Widzę, że ostatnio i szycie i robótki Cię pasjonują.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Olu, wkręcam się coraz bardziej ;) Wszystko inne poszło w kąt ;) Dzięki! Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Ale fajne to wiązanie dołem:) W ogóle bardzo ciekawy fason:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu! Ty też widzę dziergasz topy, może akurat skorzystasz z tego wzoru, jeśli Ci się spodobał :)

      Usuń
    2. Ja zazwyczaj idę na łatwiznę i unikam przebijania się przez angielskojęzyczne opisy, ale ten wzór jest o tyle ciekawy, że niewykluczone, że się kiedyś skuszę:) W każdym razie na pewno będę pamiętać:)

      Usuń
  5. Rewelacyjny top :-) I nie ważne w którą stronę się kręci. Najważniejsze, że fajnie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kasiu:) Takie myślenie należy pielęgnować :) Pozdrowienia!

      Usuń
  6. Bardzo sympatyczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzeczka:))
    Przekręcone w drugą stronę? nic nie szkodzi i nie pozwalam pruć! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;););) I dobrze - nie mam pozwolenia, pruć nie będę :) Teraz mam to nawet na piśmie ;) Dzięki!

      Usuń
  8. Skoro tamte topy się kręcą w prawo a Twój w lewo to przynajmniej Twój się czymś wyróżnia :) I chyba jesteś trochę zbyt krytyczna, wyciągasz same wady w bluzeczce. Mnie się podoba taka jaka jest, tak jak ją zrobiłaś jest doskonała! Bo Twoja i zrobiona przez Ciebie. Ja wiem ze odrobina samokrytyki jest zdrowa, ale tylko odrobina! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Agnieszko! Czasami wyłazi ze mnie mega krytyk ;) ale pracuję nad tym i jest już ciut lepiej, nie psuje mi to już przynajmniej nastroju ;) Noszę bluzeczkę, jakiej nikt nie ma :) Dzięki ogromne :):):)

      Usuń
  9. Bluzeczka jest świetna! Bardzo mi się podoba taki skręcony wzór (nie ważne, w którą stronę!) i to wiązane wykończenie :) Ja tam, już nie wiem, co pisać w komentarzach, bo wszystko, co wychodzi spod Twoich rąk wygląda super! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no - że tak powiem po poznańsku ;) Bardzo miło to słyszeć :) Widzę, że mój wewnętrzny krytyk za długo nie pożyje z takimi ludźmi, jakich tu spotykam na blogu ;) Dzięki Ewa!

      Usuń
  10. Jaka fajna, podoba mi się! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzielam Twój zachwyt nad salsą w całej rozciągłości :) Też mam ją aktualnie na drutach i to będzie już trzeci albo nawet czwarty sweter. Twoja bluzeczka bardzo mi się podoba i trzymaj się wersji, że to Twoja skręca we właściwą stronę. A swoją drogą, dlaczego tak wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu :) No właśnie... Dlaczego... Muszę to przeanalizować, bo cały czas byłam pewna, że robię dobrze... Swoją drogą ciekawe, co będzie z tej Salsy :) Ja do niej na pewno wrócę! Może trzeba by było zapisywać sobie gdzieś ulubione włóczki?

      Usuń
  12. No właśnie, to nic, że skręca się w inną stronę niż w oryginale, ale jest bardzo ładna. Bardzo ciekawy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka świetna! Bardzo mi się podoba ;-)) Przy okazji... przybornik dla Lubego świetny ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bluzeczka nosi się świetnie, a przybornik już spełnił swoją rolę, naprawdę mogę polecić :) Dzięki!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...