wtorek, 27 sierpnia 2013

eko-torba...

Zamarzyła mi się torba na zakupy. Ta, którą wydziergałam,  jest już wysłużona, najwyższy czas na nową ;) Kasia uszyła, potem zauważyłam całe ich mnóstwo u Joli i Frasi, i już nie mogłam się oprzeć! 
Korzystałam z tutorialu oczywiście, bo samej póki co byłoby mi ciężko. 



Niby prosta rzecz, ale wybrałam ten projekt specjalnie, żeby sprawić sobie przyjemność i żeby poćwiczyć niektóre już nabyte umiejętności, np. równego szycia dłuższych fragmentów w niewielkiej odległości od brzegu tkaniny czy obrębianie materiału zygzakiem (co wcale nie jest takie proste!). Powiecie może, że nie jest to żaden wypas, co tu pokazywać - nie ma nawet podszewki ani kieszonek, ale za to nie są to po prostu zszyte dwa prostokąty. Torba ma swoje dno i wzmocnione uszy. :)



I tak właśnie miało być - prosta pakowna torba, do której można wrzucić zakupy całkiem bezładnie... A poza tym przecież w ten sposób można wspaniale uszyć podszewkę do torebki! Pamiętam jak w zeszłym roku się męczyłam, szyjąc ręcznie tę tutaj. Nigdy więcej ;)

26 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To najpewniej efekt doboru tkaniny, która bardzo fajnie imituje patchwork ;)

      Usuń
  2. W pierwszej chwili, gdy ujrzałam zdjęcie pomyślałam, że już za patchwork się zabrałaś, ale drugie zdjęcie rozwiało moje wątpliwości ;)). Torba świetna, porządnie odszyta i z pewnością niejedne zakupy do domu przyniesie :). Poza tym takie proste torby, bez podszewki, są bardzo praktyczne, bo w torebce można je nosić i nie zabierają zbyt wiele miejsca. Moje też nie mają podszewek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! A praktyczność to podstawa :) Udało mi się zmylić tutaj parę osób ;) że to niby już patchwork umiem zrobić ;) Może za jakiś czas, bo szycie wciąga... Dzięki Asiu :)

      Usuń
  3. Świetna torba:)))))Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):): Milo Cię tu Anitko znowu widzieć :)

      Usuń
  4. Podziwiam Twój upór i chęć poznawania nowego.
    Torba świetna i mnie się wcale nie wydaje, że prosta w szyciu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosta, naprawdę prosta Olu :) Ale przy następnej troszkę sobie utrudnię zadanie ;) Właśnie nad tym pracuję... Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  5. Świetnie Ci wyszła ta torba. Miałam to samo wrażenie co Frasia, ha ha. Na patchwork tez pewnie przyjdzie pora, spokojnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Na pewno przyjdzie! A już Ty pewnie zadbasz, żeby mi o tym przypomnieć w odpowiednim momencie i konkretnie mnie zmotywować ;) Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  6. Brawo! Pięknie wychodzi Ci szycie :)
    ...zresztą jak wszystko inne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Bardzo miło to słyszeć, bo każda kolejna rzecz zrobiona własnoręcznie cieszy mnie jak dziecko :):):)

      Usuń
  7. To jak patchwork :)), cudnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która uległa temu wrażeniu ;) Tak miało być ;) Dzięki!

      Usuń
  8. W prostocie siła!!! Jestem z Ciebie bardzo dumna!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu! Klasyka zawsze dobra :) Ja nie daję za wygraną, szyję dalej, choć spódnica jeszcze nietknięta... To jest ambitny projekt jednak i przypomina mi o lekcjach matematyki, a w tym przedmiocie, jak to dobrze ująć... nie brylowałam ;)

      Usuń
  9. słyszałam, że Ty po prostu torbę szyjesz, a tu majstersztyk wyszedł ;)

    m-mon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie, że wpadłaś :) Bez przesady ;) Ciekawe, co powiesz o następnej ;)

      Usuń
    2. no właśnie spojrzałam i nie wiem co powiedzieć poza tym, że "też taką chcę" bo jest taka fajna :):)
      m-mon

      Usuń
  10. Wspaniała torba. Nie ważne, że nie ma podszewki, ani kieszonek. Ważne, że zrobiona własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Moja pierwsza :) Już ją noszę, jest super pakowna i fajnie wygląda :)

      Usuń
  11. Siata wyszła genialnie!! Dobór kolorków bardzo trafny ;-)) Gratuluję ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...