piątek, 20 września 2013

łapka kuchenna i przygoda z lamówką

Nie od razu udało mi się wszyć lamówkę, oj nie! Próbowałam najpierw sama kombinować, ale skończyło się porażką, gdy nagle mnie olśniło! Przecież dostałam materiały od Asi a propos szycia podkładek pod talerze, a tam wszywa się lamówkę! Bingo! Dzięki Asiu, ta lekcja była mi niesłychanie pomocna w tym projekcie :) 


Taka łapka jest bardzo przydatna. Nasza stara - kogucik - już się zużyła. Mam tylko nadzieję, ze Hubby wybaczy mi jego wyrzucenie. Naprawdę już żal było na niego patrzeć, choć przywiązanie wiekie ;)

Oprócz wszywania lamówki, projekt jest łatwy. W razie gdyby ktoś miał ochotę zrobić sobie podobną, podaję link do tutorialu.


26 komentarzy :

  1. Śliczna! Z takimi akcesoriami kuchnia i zajęcia z nią związane, stają się od razu bardziej zachęcające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Od razu robi się przytulniej :) Dzięki!

      Usuń
  2. Gdy patrzę na Twoją śliczną, perfekcyjnie uszyta łapkę, to wpadł mi do głowy pomysł, że w identyczny sposób można uszyć domowe papcie :) Kibicuję Ci w kolejnych szyciowych posunięciach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz pomysły! Oczywiście! :) Dzięki Asiu za materiały, pomogły :) Lamówka nie jest dobrze wszyta. Na zdjęciu może tego nie widać, ale uwierz mi na słowo, że się wałkuje... W podkładkach jednak nie daję za wygraną i ćwiczę tę umiejętność dalej ;)

      Usuń
  3. Nie, no kochana! Idziesz jak burza!!! Przy Tobie wychodzę na lenia patentowanego ;)
    Świetne te "łapki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam! Ty akurat jesteś ostatnią osobą, którą można nazwać leniem :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna łapka. jak już sobie z lamówkami radzisz, to z niczym nie będziesz miała problemów, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Lamówki jeszcze muszę okiełznać, bo nie jest to łatwe i wymaga ćwiczeń, przynajmniej w moim przypadku :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna łapka Ci wyszła :). Lamówki jeszcze przede mną - trochę się ich obawiam, ale w końcu trzeba będzie spróbować :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Spróbuj! Na pewno nie będziesz miała problemów z Twoimi umiejętnościami!

      Usuń
  6. Świetna łapka, oj nie wpadłabym na taki pomysł. Pięknie wykonana. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sama bym nie wpadła ;) Sieć jest kopalnią wspaniałych pomysłów :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Sprytny pomysł, pięknie zrealizowany :) Wierzę, że kiedyś się zmobilizuję do takich prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmobilizuj się, warto :) Mnie one dają ogrom satysfakcji! Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Świetne :)))a jakie przydatne!super:))Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Już używamy i się sprawdza! Naprawdę izoluje gorąco, ale trzeba dać te dwie warstwy owaty.

      Usuń
  9. Fantastyczna łapka i rzeczywiście praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkie :) Córka kiedyś kupiła takie gładkie w sklepie, ale Twoje są CUDOWNE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło, że wpadłaś :) Sprawdza się, choć troszkę się namęczyłam, żeby wykończyć ten projekt ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Naprawdę się sprawdza :)

      Usuń
  12. I kolejna śliczna praca! Masz złote ręce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...