środa, 11 września 2013

dziergam i "czytam"

Czapka dziergała się sama...


podczas słuchania tego audiobooka:


Niesamowity, fascynujący, wciągający...
 Uwielbiam to - takie "czytanie" podczas robienia. Nie mam zbyt wiele czasu na prawdziwe... Ciągle staram się to zmienić... W tym roku niby jest już lepiej, ale ciągle niezadowalająco. Ponieważ druty wygrywają z czytaniem, a tego drugiego bardzo mi brakuje, to audiobooki są idealnym rozwiązaniem - dwa w jednym :) Na szczęście można je znaleźć w zwykłej bibliotece i po prostu sobie wypożyczyć, więc korzystam ostatnio jak mogę z tej opcji! Zauważyłam, że niektóre z Was też słuchają, np. Makunka.  

To jeszcze link do wzoru, z którego korzystałam.
I włóczka (troszkę ponad jeden motek), druty 3,5 mm (ściągacze) oraz 4mm.

24 komentarze :

  1. Ładny wzorek sobie wybrałaś.
    Oczka wyszły równiusienkie. Super.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to tak, tylko kawałek czapki??? Nie liczy się ;) Poproszę całość na modelce pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty jesteś wymagająca ;) Postaram się temu sprostać w weekend ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Eh.. Kolejny piękny wzór czapki... A widzę tam jeszcze cudne rękawiczki. :) Też chciałabym mieć takie "samodziergające się" czapy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Reniu, jakbyś zgadła! Rękawiczki się właśnie robią :)

      Usuń
  4. Cudna czapka - to jeszcze tylko rękawiczki i komin zrobisz... :-)
    Pozdrawiam serdecnzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie Kasiu :) Jak Wy dziewczyny wiecie o co chodzi ;) Rękawiczki już wiszą na drutach :)

      Usuń
  5. Taki ażur to sam się nie dzierga, chyba że ktoś ma ogromną wprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromną, to może nie Iwonko, bez przesady :) Wzorek jest naprawdę przyjemny i nic trudnego w nim nie ma. Jedyne co było uciążliwe, to te 5 drutów, bo nie mam akurat czwórek na takiej krótkiej żyłce. Rękawiczki na skarpetkowych dzierga się super, ale czapkę już mniej wygodnie ;)

      Usuń
  6. Ten wzorek jest uniwersalny, sweter tez w nim ładnie wygląda:) Musimy sie spotkać!! To Ci coś a propos tego wzorka pokażę :) Słuchanie audiobooków...hmm fajny pomysł. Ja oglądam przy robótce filmy, film sie kończy i robótka też:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pewnie wygląda, ale póki co nie umiem sama tak wplatać wzoru do swetra. Nie wiem, jak to się robi, nie umiem tego wszystkiego obliczyć. To jeszcze przede mną :) Spotkajmy się! Ciekawa jestem strasznie, co też chcesz mi pokazać :) Może akurat jak będziesz w Poznaniu? Zabrałabym Cię może do tego fajnego sklepu z tkaninami albo po prostu kawka i druty :) Z ogromną chęcią!

      Usuń
  7. Ten wzorek jest uniwersalny, sweter tez w nim ładnie wygląda:) Musimy sie spotkać!! To Ci coś a propos tego wzorka pokażę :) Słuchanie audiobooków...hmm fajny pomysł. Ja oglądam przy robótce filmy, film sie kończy i robótka też:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmy mówisz? ... też dobra rzecz :) W końcu w bibliotece mamy ich od groma! Rozejrzę się następnym razem :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna robótka. Dobry pomysł z audioksiążką - pomyślę o tym, mam ogromny niedosyt w tym temacie. Jak dostanę przepis na samodzierganie to połączę z samoczytaniem i będzie leniuchowanie. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Właśnie dorwałam dzisiaj w bibliotece dwa kolejne audiobooki tego autora i już nie mogę się doczekać, jak je odpalę ;) Gorąco polecam! Wzór po jakimś czasie zawsze się zapamiętuje i nie problem wtedy skupić się na książce :)

      Usuń
  9. Ja też słucham:) Choć nie ostatnio. Trochę się zraziłam do lektorów, ale Anny Dereszowskiej nie miałam jeszcze okazji słuchać. Muszę sprawdzić w naszej bibliotece, czy można audiobooki wypożyczać, nie przyszło mi jakoś wcześniej do głowy...

    Czapka w sam raz na jesień, taka ażurowa:) Śliczna! Będziesz dziergać coś z reszty kompletu? Rękawiczki też są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przyszło to do głowy dopiero jak w wakacje zapisałam się ponownie do biblioteki po iluś tam latach. Nie miałam pojęcia, że można wypożyczać książki i filmy! A jednak :) Jesteś kolejną osobą, którą urzekły rękawiczki - już się dziergają, rzecz jasna ;)

      Usuń
  10. Fajna czapka, będzie Ci cieplo zimą. Ech, kiedy ja sie przekonam do czapek? ;-)
    przesyłka powinna dojść w przyszłym tygodniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonaj się Beata! Ja uwielbiam czapki, ale to dlatego, że jestem bardzo ciepłolubna i bez tego nie wyściubiłabym zimą nosa z domu ;) Teraz jest tyle pięknych modeli! Do wyboru, do koloru! Nie mogę się doczekać przesyłki :) Naprawdę jeszcze raz Ci dziękuję za przewspaniałą niespodziankę i cały czas pozostaję w ogromnym szoku!!!

      Usuń
  11. Ja chyba muszę wrócić do dziergania przy audiobookach, bo teraz ewidentnie zaniżam krajową średnia przeczytanych książek. Czapka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też zaniżam, a kto jak kto, ale ja nie powinnam ;) Nadrabiam zatem czytając jedną w tramwaju, drugą "na komputerze" ;) Dzięki! Zaraz się do Ciebie przenoszę, bo widzę, że wróciłaś :)

      Usuń
  12. Ładny wzór czapki. Liczę, że gdy powstanie coś po szyję, to zaprezentujesz się w całym komplecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Wszystko udokumentuję :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...