środa, 23 października 2013

inne czapki z mojej dawandy

Tak, jak obiecałam, przedstawiam Wam dalej projekty, które są do kupienia w moim sklepiku (baner z odsyłaczem jest też pod moim zdjęciem) . Może któraś z Was zechce sobie takie zrobić sama, polecam :) Te wzory są bardzo przyjemne, choć muszę przyznać, że zielona czapka zajęła mi sporo czasu ze względu na warkocze na tych małych drutach, wymagała dużo skupienia... Tutaj fotka z procesu dziergania, kiedy to używałam siedmiu drutów na raz!



Za to efekt powiem Wam rekompensuje wszelkie trudy!



Wzór: klik
Druty:  3.5 mm (żeby jednak była bardziej zwarta, cieplejsza)
Włóczka: Shetland YarnArt




Czapka z bąbelkami jest naprawdę oryginalna i ekstrawagancka, ale strasznie mi się podoba na ludzkiej głowie, o wiele bardziej niż na tej sztucznej ;) 



Wzór:  klik
Włóczka: Laponie
Druty: 6 mm



 Natomiast trzecia - działa się najszybciej, bo już ten wzór robiłam dla mnie samej, choć w innym kolorze.



Wzór: klik
Druty: 3.5 mm (ściągacz), 5 mm (czapka)
Włóczka:  Padisah

To, że otworzyłam sklepik nie oznacza wcale jednak, że teraz wszystko co zrobię tam wrzucę. 
Druty to niesamowita, kompletnie pochłaniająca pasja i oczywiście zamierzam dalej dziergać dla siebie i moich bliskich!!! 
W następnym poście sami się o tym przekonacie :):):)

32 komentarze :

  1. Najbardziej podoba mi się czapka z bąbelkami :-)
    Świetne czapki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Bąbelki faktycznie są fajne :)

      Usuń
  2. Wszystkie czapki są świetne, ale ta pierwsza spodobała mi się najbardziej. Dzięki za linka do wzoru - już sobie ściągnęłam i może też taką wydziergam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Polecam serdecznie tę pierwszą! Bardzo fajna męska czapka :)

      Usuń
  3. Przede wszystkim gratuluję otwarcia sklepiku. Sama nie wiem która z czapek podoba mi się najbardziej. Ale wzór na tę pierwsza to chyba ukradnę dla Męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) Nie dziwię się ;) Mój już sobie ją zamówił, czeka w kolejce ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajna ta warkoczowa:) Ja nigdy nie używałam dodatkowych drutów do warkoczy. Na początku przysposobiłam sobie zwykły spinacz biurowy, który odpowiednio rozgięłam, a teraz nie korzystam nawet z tego, tylko od razu przekładam sobie oczka drutami - widziałam to u IK, a ostatnio filmik z warkoczami nagrała Zdzid.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spinacz? No proszę! Ależ Ty masz pomysły! Super! O wiele wygodniejszy niż mój drut, muszę spróbować :) Ja też widziałam filmik, ale dopiero po ukończeniu czapki :( Bardzo dużo mi dał! Przy nowej już się troszkę odważyłam, bo warto i nie taki diabeł straszny ;)

      Usuń
  5. Wszystkie 3 czapki są bardzo udane, chociaż uważam, że każda jest przeznaczona dla kogoś innego, preferującego inny styl, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak piszesz :) Dla każdego coś miłego ;) Dzięki Iwonko!

      Usuń
  6. Przepiękne rzeczy zrobiłaś!!! Podziwiam Twoje czapki - ja zawsze, ale to zawsze muszę pruć czapkę przynajmniej dwa razy, zanim mi wyjdzie, a i tak nie jest tak ładna, jak te Twoje :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Jakiś czas temu zrobiłam tutorial dotyczący czapek. Może on coś by Ci pomógł. Znajdziesz go na dole strony w najbardziej popularnych postach. Naprawdę to kwestia wprawy!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  8. Piękne, wypracowane czapeczki. Każda inna, więc nie porównuję. Mnie czeka to samo zadanie - czapki dla córek i ich kolegi. Zerknę do Ciebie po pomysły ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie szczególnie tę męską :) Dzięki! Sezon czas zacząć ;)

      Usuń
  9. Piękne czapki :) Podziwiam dzierganie na 7 drutach. Ja już dawno uznałam, że to nie dla mnie i od tamtej pory robię czapki na drutach z 40 cm żyłką (długość razem z częścią drutową).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powoli zakupuję jednak czterdziestki. Nie wszystkie mam, akurat 3.5 mm kupiłam dopiero na dniach i muszę przyznać, że zielona czapka mnie do tego zmotywowała ;) Jednak druty na żyłce są przy czapkach wygodniejsze!

      Usuń
  10. Wszystkie są świetne, ale ta z bąblami mnie zaintrygowała najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę! kolejny głos za bąblami! nie dziwię się ;)

      Usuń
  11. Czapka bąbelkowa jest moja ulubiona i jeszcze ta pierwsza i ostatnia i wychodzi na to, że znów wszystko mi się strasznie podoba!:))

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jak dla mnie to wyższa szkoła jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko kwestia wprawy. Praktyka i jeszcze raz praktyka ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że ktoś je zechce ;)

      Usuń
  14. Siedem drutów na raz?! Czapka robiona na mniejszej ilości drutów to dla mnie ciągle czysta abstrakcja. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj mam już nowe druty na krótkiej żyłce, więc przynajmniej 3/4 czapki będzie się sprawniej robiło :) Odetchnęłam z ulgą, bo mąż zamówił sobie taką samą ;)

      Usuń
  15. O! Rzeczywiście ta sama czapka :) Fajnie się ją robi i dobrze leży na głowie :)
    Przy okazji... Twoje dziewiarskie wyroby są piękne! Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :) Bardzo miło usłyszeć coś takiego :):):)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...