poniedziałek, 21 października 2013

moja dawanda

Ostatnio nie byłam aż tak aktywna blogowo... Wbrew pozorom dziergałam naprawdę sporo... Wszystko dlatego, żeby spełnić swoje marzenie i otworzyć mój własny sklepik na dawandzie. Znajdziecie go pod tym adresem:   


Marzyło się to już od dawna, ale wolałam poczekać ze spełnieniem tego marzenia, bo chciałam mieć pewność, że moje rękodzieło będzie wykonane w taki sposób, żeby potencjalny kupujący był naprawdę usatysfakcjonowany :) Kupiłam nawet dwie głowy, żeby dzieła moich rąk należycie się prezentowały :) 
Przez cały ten czas, kiedy dziergam, przekonałam się, że najbardziej lubię małe formy (czapki, szale, praktyczne kominy, rękawiczki itd.) - i takie właśnie tam znajdziecie. Może akurat ktoś, kto do mnie tu zagląda będzie chciał jedną z nich nabyć dla siebie lub dla kogoś na prezent :) Zapewnić Was mogę, że każda rzecz jest niepowtarzalna, każda zrobiona z pasją, sercem, zaangażowaniem i starannością. 

Powoli będę przedstawiać, co też zimowego wydziergałam na moją dawandę. Na pierwszy rzut niech pójdzie beżowy komplet.






Wzór na czapkę znajdziecie tutaj.
Długość czapki:    24 cm
Obwód głowy:   54 - 60 cm




Komin zrobiony jest tym samym wzorem, zawijany na dwa razy, ciepły i moim zdaniem lepszy niż ten na stronie Dropsa, bo bardziej otula szyję, jest praktyczniejszy. Robiłam go na okrągłych drutach, bez żadnych udziwnień, jedynie zamiast ściągacza, zrobiłam jeden rząd francuzem. 



OBWÓD:  110 cm
SZEROKOŚĆ:   20 cm



Rękawiczki to już moja własna inwencja, choć wzór bazowy pozostaje oczywiście ten sam, żeby wszystko do siebie ładnie pasowało. 
Długość całkowita:   23 cm (w tym 6 cm ściągacza i 17 cm "dłoni")
Szerokość:   9 cm



i od spodu:


Na rękawiczki nabrałam 40 oczek, druty w każdym przypadku 4 mm, na ściągacz 3,5 mm. 
Włóczka Lima Drops, bardzo przyjemna, niegryząca.

36 komentarzy :

  1. Nie przestajesz mnie zadziwiać.
    Komplecik baaardzo ładny. I tak starannie zrobiony. Super.
    Trzymam kciuki za sklepik.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu za przemiły komentarz jak zawsze :) Pożyjemy, zobaczymy ;)

      Usuń
  2. Wspaniały komplet :-)
    Gratuluję Ci z całego serca otwarcia swojego sklepiku :-) Marzenia trzeba spełniać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Trzeba spełniać! Bez nich życie byłoby szare ;) Dzięki Kasiu, że mi kibicujesz :)

      Usuń
  3. Gratuluję sklepiku:) i życzę powodzenia:)....zimowy komplet zachęca do zakupów☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Najważniejsze, że się odważyłam, że zrobiłam ten krok, o którym marzyłam, a co z tego wyjdzie to już nie zależy ode mnie. Pewnie, że chciałabym, żeby ludzie zaglądali, kupowali, ale też nic na siłę. Jak pomysł nie wypali, to trudno się mówi ;) ale przynajmniej nie będę mogła mieć pretensji do siebie, że nie spróbowałam, bo zabrakło odwagi ;)

      Usuń
  4. Bardzo starannie wydziergany komplecik i kolor pasujący do wielu rzeczy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki łagodny właśnie wbrew obecnie panującym krzykliwym modom ;) Nie wszyscy lubią rzucające się w oczy kolory. Są ludzie, którzy wolą stonowane, a oni też muszą móc coś dla siebie znaleźć ;)

      Usuń
  5. Niech się klienci pchają drzwiami i oknami! Życzę Ci dużo pracy :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu! Sklepik powstał, bo to było od jakiegoś czasu moje wielkie marzenie. Nie zamierzam robić hurtowo ;) To moja wielka pasja, więc pomyślałam "czemu mam się nią z innymi nie podzielić?" Oczywiście będzie mnie ogromnie cieszyć, jeśli coś ze sklepu zniknie, ale jak się nie uda, to też tragedii nie będzie ;)

      Usuń
  6. Śliczne i ciepło wygląda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję spełnienia marzenia:) Zestaw bardzo mi się podoba, prosty wzór bardzo ładnie wygląda na tej włóczce i na pewno pięknie będzie się prezentował i grzał nową właścicielkę. Oby jak najprędzej:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię proste, stonowane rozwiązania i mam nadzieję, że są osoby o podobnym guście, co nie znaczy, że nie mam ochoty czasem dziergać z kompletnie szalonych włóczek ;) Widzisz, taki sklepik daje mi też możliwość dziergania kolorów, czy rodzajów włóczek i wzorów, których dla siebie bym nie użyła, a spróbować bym ich mimo to strasznie chciała. Nie sądziłam nigdy, że taką mam naturę, ale ciągnie mnie do tego niesamowicie, dlatego postanowiłam spróbować! Jeśli w dodatku to by miało komuś polepszyć nastrój (taki zakup w moim sklepie), jeśli to by pasowało do czyjegoś stylu, to bym chyba oszalała z radości ;)

      Usuń
  8. Super komplecik! A rękawiczki świetne! Gratulacje otwarcia sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki faktycznie mi wyszły :) Jestem z nich strasznie zadowolona :) Dzięki!

      Usuń
  9. Gratuluje kochana! Zycze wielu sprzedanych dziergadel i ogromnego grona zadowolonych klientów! Zamiany marzeń w gorącą satysfakcje! Trzymam kciuki za rozwoj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie, że będę dzięki temu mogła wypróbować te włóczki i wzory, których dla siebie bym nie wybrała, a które niemiłosiernie kuszą ;) I co tu zrobić? ;) Jednak widzisz, jeśli to nie wypali, jeśli się nie uda, to tragedii też nie będzie. I tak nadal dziergam dla siebie i na pewno nie przestanę, bo nie byłabym do tego zdolna ;) Grunt, że odważyłam się, spróbowałam, zrobiłam to, na co miałam ogromną ochotę, zrobiłam ten krok ku spełnianiu marzeń. Życie jest za krótkie, żeby tracić czas nie robiąc tego, o czym się marzy! Potem przeważnie żałuje się tego, czego się nie zrobiło, mimo chęci, zdolności, bo na przykład zabrakło odwagi. A ja właśnie chcę, a co z tego wyjdzie, to czas pokaże ;):):):)

      Usuń
  10. Cieszę się razem z tobą
    ogrom klienteli zadowolonej i polecającej dalej
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) To mój sposób na dzielenie się moją pasją, być może na umilanie ludziom codzienności ;)

      Usuń
  11. Komplet świetny! Powodzenia i mnóstwa klientów w sklepiku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam wielką nadzieję, że pomysł wypali, że się uda, że ktoś coś kupi ;) Zupełnie jak małe dziecko ;) Jednak nie zamierzam zapomnieć o sobie! Nie zamierzam dziergać teraz tylko do sklepiku :) Dzierganie jest przyjemnością samą w sobie, wielkim wyzwaniem!

      Usuń
  12. Piękny komplecik - perfekcyjnie wykonany! Na pewno przyszła właścicielka będzie bardzo zadowolona :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że komplecik nie pozostanie bezdomny ;) Dzięki!

      Usuń
  13. Rękawiczki zrobione po mistrzowsku! Twój blog i chyba już legendarny czerwony komin, który wykonałaś zainspirował mnie do zrobienia swojego (już parę lat zbierałam się w sobie aby wydziergać sobie coś na drutach, ale co roku wypalałam się w połowie roboty). Pierwszy komin chyba uaktywnił we mnie mega pasję i postanowiłam dorobić sobie do niego czapeczkę. Kupiłam druty łączone na żyłce i jak na pierwszy komin zeszło mi z 10 wieczorów (no trochę wolno mi szło, ale dziergałam na drutach zrobionych własnoręcznie z drewnianych, długich łyżek do zupy bo w sklepie nie mogłam znaleźć 12stek), tak czapkę na tych łączonych zrobiłam w jedną noc! Dzięki wielkie za inspirację! Pozdrowienia z coraz chłodniejszego Wrocławia!
    p.s. wpadłam w drucianą manię i podobny zestawik właśnie kończę robić mamie bo niedługo ma urodziny i dostałam zamówienia na kolejne czapki i kominy dla sióstr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero teraz odpisuję na komentarze! Ostatnio jakoś nie było wystarczająco dużo czasu, żeby ze spokojem sobie przysiąść do odpisywania... Jeśli już poczułaś niemożność życia bez drutów, a najwyraźniej tak właśnie jest, to nie chcę nic mówić, nie chcę straszyć, ale może być tylko gorzej... ;) Jakbym widziała siebie samą jakiś czas temu... No, ale ja nie miałam tak odlotowego pomysły, żeby samej sobie zrobić druty! rewelacja! Tak trzymaj Karolina!!! I pokazuj swoje prace! Dziel się swoimi postępami!!! Pierwsze koty za płoty, będziesz z czasem dziergać coraz szybciej :):):)

      Usuń
  14. To bardzo dobry pomysł z tym sklepikiem. Mam wrażenie, że większość dziewiarek ma takie dylematy, bo ja także, czy aby na pewno wyrób będzie rzetelny, satysfakcjonujący, ale dziergasz piękne rzeczy w efektowny i profesjonalny sposób. A rękawiczki są ekstra! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przemiłe słowa :) Masz rację w tym, co piszesz. myślę, że wiele osób tak myśli, nie jestem wyjątkiem. Jednak kiedyś trzeba się odważyć... I tak większość z nas ma wewnętrznego krytyka ;) Kiedy on ucicha, to znak, że warto spróbować swoich sił :)

      Usuń
  15. Świetny komplet :) Ładnie wygląda i chyba będzie dość uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę uniwersalny, fajny, klasyczny, ale niestety nie mój kolor, więc mam wielką nadzieję, że znajdzie właścicielkę :)

      Usuń
  16. Ech... Sklepik musiałaś założyć bym skapła się, że my sąsiadki ;-)) Komplet jest rewelacyjny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplet mnie urzekł, jest śliczny pod każdym względem. Odgapię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest faktycznie fajny, niby prosty, ale jednak ma jakiś tajemniczy urok w sobie ;)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...