środa, 30 października 2013

płonący komin

Do kompletu powstał komin - oczywiście zawijany na dwa razy, zwykły, prosty, bezszwowy. Przy tak pięknej włóczce postanowiłam go już niczym nie udziwniać, tylko na dole i u góry po dwa rzędy francuza, reszta dżersejem. Udziwnianie mogłoby jedynie popsuć efekt. 


Druty: 3 mm
Włóczka: Barbeczka


A tak prezentuje się cały komplecik:


Jeszcze tylko rękawiczki, a więc do dzieła! Mam na to tydzień :) Naprawdę mam nadzieję, że ten komplecik się spodoba, że utrafi w gust i w ogóle, że naprawdę będzie w użyciu...

Ewa pytała pod poprzednim postem, czy Barbeczka podgryza, bo to 100% wełny. Dzisiaj już mogę powiedzieć, że mnie nie. Dodam jeszcze tylko, że niestety na zdjęciach kolory są troszkę przekłamane. Na moim monitorze nie widać czerni ani ciemnej czerwieni, a w zasadzie koloru bordowego. Może u Was wygląda to lepiej... Może lepiej jest na zbliżeniach zdjęć... Taką mam nadzieję... 

44 komentarze :

  1. Kusisz mnie tą wełną straszliwie. Bardzo podobają mi się te kolory i to jak się układają. Komplet wyszedł świetny! Nie wyobrażam sobie, żeby mógł się nie spodobać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory naprawdę układają się wspaniale :) Czegoś takiego akurat szukałam, a nie ma zbyt wielu takich ofert. Ostateczny test 15 listopada. Sama jestem ciekawa jaka będzie reakcja obdarowanej ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiesiu :) Ja też na niego patrzę i aż szkoda, że czerwień to nie mój kolor ;)

      Usuń
  3. Cudny komplet. Włóczką kusisz... pięknie wygląda w tym komplecie.
    A jak zrobisz rękawiczki, to będzie ideał :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokują się właśnie :) No naprawdę kolorki są super, na żywo jeszcze lepsze :) Dzięki!

      Usuń
  4. Kolor super energetyczny, bardzo mi się podoba ten zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny na ponurą zimę. Na samo spojrzenie robi się cieplej ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny komplecik:) Cieniowania ślicznie się układają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka zachwyca, to prawda :) Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Z pewnością się spodoba.
    Bardzo fajnie układają się kolory w tej włóczce.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) No i że rozmiar będzie odpowiedni ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny efekt! Komin wyszedł super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Prosty, ale dzięki włóczce - efektowny :)

      Usuń
  8. Rewelacyjny komplecik! Włóczka ma na prawdę cuuudne kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cudne :) Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  9. U mnie kolory są naprawdę spoko :) Bardzo fajny ten komin ,faktycznie niepotrzebne inne zdobienia bo włóczka sama się wybroni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To super, że kolory są takie jak trzeba :)

      Usuń
  10. Piękny komplecik - super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciepło się robi na sam widok tego kompletu, bardzo udany, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też już właśnie odpisałam wcześniej Reni ;) Dziękuję :)

      Usuń
  12. Komin jak i cały komplet prezentuje się świetnie ;-)) Fajnie że komin jest gładki pięknie widać w nim kolorystykę ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawiłam w nim na klasykę i chyba się nie pomyliłam :) Dzięki Karolina!

      Usuń
  13. Bardzo ci kochanie dziękuję za odpowiedz ,maja całkiem fajne wełenki na tej Warmii
    A komplecik bajeczny ,masz rację wełenka taka ładna że szkoda ja udziwniać .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co :) Barbeczka jest dla mojej skóry przyjazna, ale wrażliwość na gryzienie chyba każdy ma swoją. Mnie na przykład trochę podgryza Karisma Dropsa, pomimo iż w opisach była jako niegryząca. Różnie to bywa...Dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  14. pewnie,że trafi w gust. W mój trafił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po tylu pozytywnych komentarzach, to martwię się coraz mniej ;) Dziękuję :)

      Usuń
  15. Śliczny komplet w cudownych kolorach, uwielbiam takie :)
    Też 2 dni temu odkryłam Włóczki Warmii, i zamówiłam parę moteczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich już odkryłam wcześniej, ale u mnie zawsze mija trochę czasu zanim podejmę decyzję ;) Tej nie żałuję. Dzięki Kasiu :)

      Usuń
  16. Coz za ognisty komplecik. Przepiekny ;)
    m_mon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Cię tu czytać :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  17. Widziawszy, macawszy, podziwiawszy!!! Cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam :) Widziała na własne oczy :) Dzięki Asiu!

      Usuń
  18. Coś wspaniałego! Przydałyby się takie kolory na szare jesienne dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Trzeba kolorowo, na przekór wszystkiemu :)

      Usuń
  19. U mnie widać ogniste czerwienie - super, bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To wspaniale :) Mój monitor najwyraźniej przekłamuje kolory... Dziękuję Ludwiko!

      Usuń
  20. Komplet wyszedł Ci naprawdę wspaniale... Gratuluję. Zgadzam się z Tobą, że komina nie trzeba udziwniać - jest piękny sam w swoich kolorach i Twoim wykonaniu. Rękawiczki podziwiałam już w następnym poście. SUPER :) Bardzo podoba mi się wzór czapki - czy posiadasz takowy do udostępnienia?
    Na moim monitorze kolory są stonowane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):):) W poprzednim poście jest link do wzoru :) Polecam go! Dla osób wprawionych w warkoczach to bułka z masłem, a efekt wspaniały :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...