niedziela, 27 października 2013

sezon prezentów rozpoczęty :)

Jesień jest co roku czasem prezentów. Po tygodniu, niedawno skończyłam pierwszy z nich. Nie jestem tak wprawna, żeby kompletnie nie używać drutów warkoczowych. Zawsze wydaje mi się, że te oczka pogubię. Przy tej czapce odważyłam się, żeby tak robić z jednym oczkiem, które przekładałam przy warkoczach do tyłu. Mam nadzieję, że to dopiero początek, że zrobię się bardziej odważna im więcej będę z nimi obcować... W każdym razie filmik Zdzid bardzo mnie do tego zachęcił i troszkę ośmielił :)



Strasznie spodobał mi się ten wzór, musiałam go kupić!
Włóczka też daje piękny efekt :)


            

Wzór:   klik
Włóczka: Barbeczka
Druty 2.5 mm, 3 mm

30 komentarzy :

  1. Bardzo ładna czapa .
    Cz ona jest gryząca ,w składzie 100% wełny ?
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie trudno mi określić... Dopiero zeszła z blokowania... Robię właśnie komin i może dzięki niemu łatwiej mi będzie to określić... Na pewno Ci napiszę, ale to może zająć kilka dni :)

      Usuń
  2. fajna, gdybym nosiła czapki tez bym się nie mogła oprzeć temu wzorowi.
    ja prezenty zaczęłam robić już w sierpniu, a i tak sie pewnie nie wyrobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ;) Każda rzecz zajmuje tyle czasu, a ja jeszcze po drodze do świąt mam sporo innych okazji... Gdyby doba była dłuższa, byłoby łatwiej ;) Ten wzór strasznie mi się podoba i chyba sobie też taką zrobię, ale to już w przyszłym roku chyba... ;) Bardzo ciepło Cię pozdrawiam!

      Usuń
  3. ŚWIETNA !!!Kolorki bosko cieniowane !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:):):) Nawet moje krytykanctwo nic nie ma do zarzucenia temu projektowi ;) Kolory faktycznie wyjątkowo fajnie się układają :)

      Usuń
  4. Czapka śliczna, nawet nie wiedziałam, że są jakieś druty warkoczowe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są :) Trzeba się nimi i włóczką w pewnych momentach namanewrować ;) Dzięki!

      Usuń
  5. Rewelacyjna czapka - kolory układają się genialnie, a warkocze są idealne! Robić warkocze bardzo lubię, najlepiej takie gruube - co najmniej 5x5x5 oczek - wtedy bez agrafki nie umiem się obejść :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa :) Ja też coraz bardziej lubię warkocze, coraz bardziej je rozumiem ;) Uwielbiam ten efekt! No właśnie... Ja nawet na mniejszych póki co obawiam się ryzykować bez...

      Usuń
  6. Muszę się w końcu też przełamać i spróbować robić warkocze (przynajmniej te na kilka oczek) bez dodatkowego druta. Zastanawiam się tylko czy takie dzierganie zajmie mi mniej czy raczej więcej czasu ;)).
    Czapka śliczna i w przecudnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Hmmm... ja mam ten sam problem ;) Warkocze bardzo polecam, ale żeby robić bez druta pomocniczego, potrzeba chyba czasu... Mówi się, że do wszystkiego trzeba dojrzeć ;)

      Usuń
  7. Fajne te czapki-:)))jak dla mnie temat na razie nie ogarnięty ale kusi mnie by spróbować.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kusi, to się nie zastanawiaj tylko łap za druty! :):):) Na pewno się uda!

      Usuń
  8. Wspaniała czapka :-) Uwielbiam warkocze, a szczególnie w czapkach. A Twoja jest idealna. I te kolory... CUDO!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadam za warkoczami :) Im więcej ich robię tym bardziej je rozgryzam i bardziej je lubię :) Mam wrażenie, że z nimi efekt zawsze jest zadowalający!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko :) Mam wielką nadzieję, że prezent się spodoba :)

      Usuń
  10. wyszła przepięknie, fantastyczna czerwień i to przejście kolorów - piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie włóczka skusiła mnie tymi kolorami i pięknymi przejściami :) Dzięki!

      Usuń
  11. Świetne kolory! Moje ulubione :) Wzór bardzo ciekawy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy, ciekawy, ale i naprawdę pracochłonny. Chociaż może dla bardziej wprawionej osoby wcale by się taki nie okazał ;) Dziękuję i miło Cię widzieć u mnie po raz pierwszy!

      Usuń
  12. Dopiero teraz doszłam do tego posta i zauważyłam, że wzór na czapkę, o który pytałam, po prostu musiałaś kupić.
    Co by nie pisać - chylę czoła przed tym kompletem :)

    Mnóstwo serdeczności. Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wiktoria :) Widzę, że już znalazłaś, zanim Ci zdążyłam odpowiedzieć :) Może spróbujesz? Pozdrowienia!

      Usuń
  13. świetny komplet, pięknie się prezentuje, mogłabyś zdradzić, ile włóczki na niego potrzebowałaś? Pozdrawiam serdecznie, Marynia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maryniu :) Z tego co pamiętam zużyłam niecałe 3 motki. Barbeczka okazała się bardzo wydajna :)

      Usuń
    2. Dzięki bardzo, może mi też się uda stworzyć podobne cudo, w każdym razie spróbuję. Twoje wytwory będą niedoścignionym wzorem. Pozdrawiam serdecznie świątecznie i noworocznie M

      Usuń
    3. Dziękuję za te miłe słowa i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...