środa, 2 października 2013

słoneczna torba

Ostatnio spędziłam długie godziny przy łuczniku udoskonalając torbę w grochy. Uczę się w ten sposób, kombinuję, jakie rozwiązania byłyby dobre, a jakie niekoniecznie :) Zajmuje to sporo czasu, bo w tym przypadku nie miałam tutorialu, a jedynie to zdjęcie, ale na pewno nie jest to czas stracony! Tym razem zrobiłam coś dla siebie. Też chciałam taką mieć! Moja jest troszkę inna, bo ma tylko jedną dużą kieszeń zapinaną na guzik, ale też ma podszewkę i wewnętrzne kieszonki.


Uszyta jest z poszwy, którą kupiłam kiedyś w second-handzie, bo materiał był powalający. Nie wiedziałam jeszcze wtedy, co z niej powstanie.  
Stwierdzam, że wspaniale jest szyć takie kolory, gdy za oknem szaro. Od razu wzrasta poziom optymizmu :) Może w tym roku już mi się nie przyda, ale za rok latem będzie jak znalazł :) 

30 komentarzy :

  1. Swietna! Super fajna na teraz, by rozslonecznic dzien!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i racja ;) Czemu nie na teraz? Tak na przekór wszystkiemu ;) Fajnie przeczytać, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Super torba! Ten materiał faktycznie jest rewelacyjny - od samego patrzenia na niego ciepło się robi :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Trafiło mi się wtedy mnóstwo tego materiału za jedyne 8 zł :)

      Usuń
  3. Ciepła miła dla oka doskonała na jesienne szarugi. Świetnie uszyta, bardzo ładne kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To może faktycznie jeszcze się przyda tej jesieni :)

      Usuń
  4. Genialnie kolorowa:) I do jesieni też pasuje, nie musisz czekać do lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówicie... :) Cieszę się, że się podoba. To motywuje do dalszych działań :)

      Usuń
  5. Dlaczego dopiero na przyszły rok? Przecież jest idealna i na słoneczne, i na szare jesienne dni! Świetnie ją uszyłaś! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W takim razie dzisiaj torba wyjdzie do świata :)

      Usuń
  6. Bedzie Ci pasowala do fartuszka ;) Bardzo fajnie polaczylas ten sloneczny motyw z kieszonka. A takie kombinacje przy maszynie napewno nie sa czasem straconym, tylko wiecej sie z nich nauczysz niz z tutoriali. Wiem to z autopsji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) szycie to chyba takie kombinowanie ;) Dzięki!

      Usuń
  7. Super torba! Podoba mi się i fason i kolor:) Wszystko pasuje świetnie.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Starałam się jakoś tak ułożyć materiał, żeby efekt był ciekawy :)

      Usuń
  8. Oj! Jaka energetyczna torba. Ślicznie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Taka torba na dobry nastrój ;)

      Usuń
  9. Rzeczywiście, kolory torby rozjaśniają ponury dzień za oknem. Prezentuje się pięknie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu, jest tak jak piszesz :)

      Usuń
  10. Przepiękna jest, motyw wygląda jak zachód słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie... Jakby słońce w wodzie... Dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  11. podobnie mi się skojarzyło z tym zachodem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torba, w bardzo energetycznym kolorze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, optymistyczne kolory to jest to :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! :) Fajnie, że wpadłaś :) Dzięki za miły komentarz!

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może jak będzie cieplej, do nich wrócę :)

      Usuń
  15. Bardzo fajna! Pasowałaby do tego nowego kompletu - czapki i szalika w czerwieniach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! :) Chociaż komplet już niedługo u mnie zabawi ;)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...