sobota, 2 listopada 2013

chłody mogą już przychodzić, pozwalam ;)

Rękawiczki się blokują... Dzisiaj chciałabym pokazać Wam coś, czego dawno nie robiłam, a co strasznie lubię - getry czy też jak mówią niektórzy - legwarmersy. Jeśli pamiętacie mój zimowy komplecik (czapkę, komin i rękawiczki), to właśnie ten projekt zamyka wszystko w jedną całość :) 


Teraz jestem już w pełni gotowa na chłody, mogą sobie przychodzić!

Jeśli ktoś by chciał wzór, proszę kliknijcie na czapkę, komin lub rękawiczki. Nie robiłam tu żadnych cudów, żadnego dodawania, odejmowania oczek. Od góry do dołu cały czas tak samo. Wszystko elegancko układa się samo :)

48 komentarzy :

  1. Piekne !!! Jak zwykle inspirujesz !!! Pozdrawiam, Kasia z http://kasiaknits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Jak miło to słyszeć :)

      Usuń
  2. Ślicznie się prezentują. Wszystko razem musi wyglądać obłędnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Muszę w końcu wszystko razem kiedyś założyć ;)

      Usuń
  3. Ja się nie zgadzam z tytułem posta :), ale getry bardzo fajne. Z pewnością będą grzały.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Dzięki Olu, sprawdzimy, zobaczymy ;)

      Usuń
  4. Zajefajne!!!!! super pomysł i wykonanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Getry muszą być ;) Już zeszłej zimy się sprawdziły!

      Usuń
  5. Rewelacyjne! Świetne getry. Na Twoich nogach wyglądają genialnie.
    Ty się chłodów nie boisz, a ja dopiero zabieram się za robienie czegoś na zimę.... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz jeszcze Kasiu chwilkę ;) Pogoda dopiero się rozkręca ;) Powodzenia, będę śledzić Twoje zimowe udziergi :)

      Usuń
  6. Getry pierwsza klasa! Ale te chłody... niech jeszcze poczekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Pewnie odczujemy je w tym samym momencie tak blisko siebie mieszkając ;) Dzięki!

      Usuń
  7. Ale kapitalne! A wzór jest fenomenalny, super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że nie będą zjeżdżać, a jak będą - wszyję gumkę :)

      Usuń
  8. Piękna robota na okrągłych drutach, fajna, zdrowa moda, ale chłodów jeszcze nie wywołuj, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, wycofuję się ;) Zdrowa moda - masz rację. Ja zimą po prostu lubię ciepło, a jak samemu umie się coś fajnego ozdobnego i oryginalnego zrobić, to trzeba działać i propagować :)!

      Usuń
  9. komplet wspaniały.... baaardzo mi sie podoba....
    pozdrawiam
    leptir

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, miło czytać takie komentarze :)

      Usuń
  10. Świetne! bardzo mi się podobają, super wyglądają z balerinami!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Już odwiedziłam i zadomowiłam się u Ciebie :) Miło Cię widzieć po raz pierwszy! Jakoś przegapiłam Twojego bloga, nie wiem, jak to się mogło stać!

      Usuń
  11. ja też lubię ciepełko :)), super getry :)) - nawet zima stulecia Ci nie grozi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko jej nie było! ;) Aż tak to zimy nie przyzywam ;) Dzięki Gosiu!

      Usuń
  12. Świetny ten ażurek !!!! :) Geterki wyszły boskie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygląda i łatwy jest, polecam :) Choć teraz już znam jeszcze lepszy sposób na niego dzięki jednej utalentowanej dziewiarce i następnym razem na pewno skorzystam z tej nowinki :)

      Usuń
  13. Super!!! Takie getry to ja rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Już bym chciała je wypróbować, ale jeszcze za ciepło ;)

      Usuń
  14. Wolałabym, żeby jednak chłody nie przychodziły... Ale i tak nadejdą, chcemy czy nie chcemy, lepiej być przygotowanym, a Ty jesteś super przygotowana:) Piękne getry (legwarmersy? - nieeeee) i cały komplet przeuroczy. Osobiście bardzo lubię wszelkie falowane wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też polubiłam takie wzory:)
      Muszę koniecznie jeszcze naprawić mój komin przed zimą. W zeszłym roku zrobiłam pojedynczą tubę, ale się rozciągnęła i na koniec już w ogóle się nie sprawdzała pod względem ciepła. Dokupiłam włóczki, będę pruć i dorabiać, zobaczymy ;) pozdrowienia!

      Usuń
  15. No, faktycznie jesteś gotowa na mrozy. Świetne getry!~Takie koronkowe, a ciepłe... Ale koniecznie musisz nam się pokazać w całym komplecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Jak tylko przyjdzie zimniejszy czas, obiecuję :) Dzięki Agnieszko :)

      Usuń
  16. Szykowne te ocieplacze na nóżki :-) Wyglądają na idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trzeba je tylko jeszcze przetestować ;)

      Usuń
  17. super getry ;-)) będą idealne na panujące chłody :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. No to teraz: zimo przybywaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszły prześlicznie! Aż dziw bierze, że nie trzeba ich formować, że same się ułożą na nodze. Masz teraz cudowny komplet :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One u góry po protu bardzo się rozciągają, a na dole są normalne, taki fajny wzór, że się elegancko sam układa :) Dzięki!

      Usuń
  20. Oj świetne są. Taki mają elegancko- frywolny ton :) aż mi się zamarzyły. Uwielbiam szary kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Coś w tym chyba jest ;) Zrób sobie, zachęcam :)

      Usuń
  21. Podziwiam, szczerze podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeee tam... bez przesady ;) Pozdrowienia!

      Usuń
  22. Cudny projekt! Na szczupłe nóżki idealne ubranko na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Co do tej szczupłości to mam pewne zastrzeżenia ;) Ale ciepło w nich jak nie wiem co! Do zimowych botków jak znalazł :)

      Usuń
  23. Rewelacja, pamiętaj o mnie jakbyś kiedyś miała ochotę na wymiankę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać, na pewno! Jeszcze nigdy w wymiance nie brałam udziału :) Może kiedyś spróbuję :) Dzięki!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...