niedziela, 10 listopada 2013

Declan's hat


Jak Hubby zobaczył tę, którą zrobiłam do sklepiku, od razu zażyczył sobie taką samą dla siebie, i nie dziwię mu się ;) Nie ma zbyt wielu fajnych wzorów na ciekawe męskie czapki. Zażyczył sobie włóczkę melanżową i dużo czasu minęło zanim znalazłam taką, jaka mu się zamarzyła...



Za to teraz jest ogromnie zadowolony, co mnie niesamowicie cieszy :)


Ta już robiła się zdecydowanie szybciej niż poprzednia, bo nabrałam większej wprawy w warkoczach i miałam już druty 40 cm, co zdecydowanie daje komfort pracy :):):)


Wzór:  oczywiście tutaj
Druty: 4 mm
Włóczka:   Trachtenwolle

A może Wy macie jakieś swoje ulubione wzory na męskie czapki? Ciekawe... Ostatnio widziałam bardzo fajną u Kasi.

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!!! 
Super, że tak ochoczo bierzecie udział w mojej małej ciekawskiej ankiecie :)
Cały czas zachęcam te z Was, które się zawahały - kliknijcie :)

36 komentarzy :

  1. też zrobiłam mężowi tę czapkę ostatnio:)) tylko czarną:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam :) Możemy zakładać klub :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu :) Włóczka naprawdę fajna :)

      Usuń
  3. czapa fajna, chyba sobie 'ściągnę' pomysł, bo mojemu Miskowi tez sie spodobała ;) Mało jest wzorów na męskie czapy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Rób i dołączaj do klubu ;)

      Usuń
  4. Co za piękna włóczka! I już chyba wiem jaką czapkę stworzę dla swojego lubego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka naprawdę daje fajny efekt :) Powtarzam się, ale twórz i pokazuj swoje dzieło :)

      Usuń
  5. Świetna, super i ten kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kolorek to wynik kilku godzin szperania ;) Udało się!

      Usuń
  6. Fajna czapka. Mój małżonek niestety nie polubił się z czapką zrobioną przeze mnie i dostał futrzaną uszatkę ;P
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Mój w tym roku zażyczył sobie nową ;) i twierdzi, że jest dużo lepsza niż ta zeszłoroczna, z czym ja się zgadzam :) Lepiej teraz umiem dobrać druty do włóczki tak, żeby czapka wyszła mięsista, ciepła, nie taka nijaka, tylko naprawdę solidna :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba :) Szkoda, że na takich siemieniatych kolorach słabo widać wzór. Mój ulubiony wzór na czapki to: ściagacz 2/4 i co 5 rzędów na prawych lewy poprzeczny rząd. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Faktycznie Asiu, masz rację, wzór tutaj trochę niknie ;) Ale czego się nie robi, żeby zadowolić "klienta" ;)

      Usuń
  8. super czapa Karolinko
    wcale się nie dziwię że tak mu się podoba ,bo jest naprawdę ładna
    czy wyszedł ci cały motek tej wełenki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo za miłe słowa :) Cały motek nie zszedł, ale i tak więcej niż przypuszczałam. Zostało troszkę, trudno mi jednak określić dokładnie ile... :(

      Usuń
  9. Wspaniała czapka :-) Idealnie męska.
    Warkocze w czapkach uwielbiam :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, warkocze są super w męskich i damskich :) Uwielbiam je robić i dają super efekt :) Dzięki! Pozdrowienia!

      Usuń
  10. Bardzo fajna, męska czapa Ci wyszła. Moim ulubionym modelem męskiej czapki jest również czapka w warkocze "Ojca Mateusza" z polskiego serialu. Ostatnie odcinki kręcone były latem i nie mogę odgapić. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! Muszę się przyjrzeć, obejrzeć w sieci zimowe odcinki, podpatrzeć :) Teraz to mi dałaś zagwozdkę ;) Nie zwróciłam nigdy na to uwagi! Dzięki Iwonko :)

      Usuń
  11. Kusisz tymi czapkami strasznie ;)). Super wyszła! Kolor włóczki też mi się podoba, chociaż wzór na niej nieco ginie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widzisz ja chyba najbardziej lubię robić czapki... No i może jeszcze rękawiczki :) Jest tak jak mówisz, też widzę, że wzór tutaj lekko ginie. Lepiej go było widać na poprzedniej. Chcąc jednak zadowolić małżonka, zrobiłam dokładnie taką jak chciał, i teraz nie może się doczekać mrozów ;)

      Usuń
  12. Świetna czapka! Ja nie mam ulubionych wzorów na męskie czapki, bo mój luby nie nosi żadnych... a w sklepach rzeczywiście jest mało ładnych męskich czapek. Te damskie też pozostawiają wiele do życzenia - nawet, jeśli są ładne, to wykonane są z czegoś odrażającego w dotyku - to jakiś akryl przypominający w dotyku watę skrzypiącą...
    Ja kocham czapki dziergane!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Przyłączam się do Ciebie - też kocham dziergane czapki - takie fajne, milutkie, wydziergane ręcznie, z serduchem, przemyślane, jedyne w swoim rodzaju, takie, jakich nie ma nikt inny! No właśnie - tych sklepowych nie ma zbyt wiele, ciągle na ulicy widzę te same, nie zawsze ładne muszę przyznać... To skrzypienie to na pewno jakiś akryl, kiepski w dodatku. Nie przepadam za tą włóczką, staram się jej unikać, choć nie powiem, są też fajne akryle, które są zupełnie akryli nie przypominają i gdyby nie etykietka, to nigdy bym nie powiedziała... np. włóczka softine, którą uwielbiam, bo jest fajnie miękka i ma jeszcze dodatkowo efekt moherku :) Pozdrowienia i dzięki za tak fajny komentarz :)

      Usuń
  13. O czapka niezwykłej urody!!!!! :) Bardzo ładny czarno ,szary melanż i piękne wzory !!!Aż mnie zatkało jak męska!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niech teraz go grzeje i niech mu koledzy zazdroszczą ;););)

      Usuń
  14. Marzę o tym, żeby zrobić czapkę mojemu mężczyźnie. I chyba jedyną przeszkodą jest brak czasu na wszystkie marzenia i plany... Ale o czapce robionej na drutach myślę od dawna. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli od dawna myślisz, to na pewno ją zrobisz :) Tak już chyba jest, że żyje się w ciągłym niedoczasie w tym nadmiarze pomysłów ;)

      Usuń
  15. Sprawiłaś mi miłą niespodziankę wykonaniem tej czapki. Wspaniale się prezentuje. Szczerze pisząc nigdy nie robiłam męskich czapek, nawet nie pomyślałam żeby poszukać do nich wzorów. Tymczasem wzór tej czapeczki już mam, jednak nie bardzo umiem go przetłumaczyć, gdyż większość rzeczy robię z pamięci lub z polskich czasopism...
    Życzę cudownej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Ja za to z polskimi czasopismami mam problemy... ;) bardzo często niestety nie rozumiem ich skrótów myślowych i żałuję, bo jest wiele fajnych wzorów, projektów ;) Jeśli miałabyś z czymś problem w kwestii tłumaczenia wzoru tej czapki, a chciałabyś ją zrobić - daj znać, problematyczne kwestie z chęcią wyjaśnię/przetłumaczę :) Pozdrowienia!

      Usuń
  16. A mój Mąż strasznie polubił Turn a square z wzoru Jareda Flooda: http://www.ravelry.com/patterns/library/turn-a-square
    Nosi już drugi sezon, namówił mnie też na zrobienie drugiej dla swojego Kolegi.
    Twoja czapka świetna, warkocze to idealny wzór "naczapkowy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka fajna ta czapa z Twoich namiarów! Dzięki za konkrety :):):) Muszę pokazać Mojemu, może akurat mu się spodoba :) Pozdrowienia!

      Usuń
  17. Tak! Idealna też dla mojego lubego! Ja zrobiłam podobnie melanżową dla mojego, ale nie tak urokliwa jak Twoja! Muszę wymyślić jakiś wzór na szydełko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam wrażenie, że szydełkowych możliwości w tym względzie jest mniej... Może dlatego chwyciłam za druty?

      Usuń
  18. Śliczności. Zaproponuję taką mężowi, myślę że nie odmówi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie odmówi, bo rzeczywiście ten wzór ma coś w sobie ;)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...