niedziela, 24 listopada 2013

szydełkowo, kolorowo...

Na drutach króluje już u mnie alpaka boliwijska, którą zresztą widać w tle, ale projekt jest duży i na razie na takim etapie, że po prostu z bliska pokazywać go nie warto ;) Tak wiec dzisiaj o akcesoriach, które wczoraj z wielką radością powiększyłam o zestaw sześciu szydełek od 5 mm do 10 mm. Wszystko dzięki pstro i jej informacji na blogu :) 



Jak dobrze, że piszecie o takich nowinkach! 


Jak widać jednak reklama nie kłamie - warto czasem wstąpić do sklepu Tchibo ;)
Rozpowszechniam tę informację, bo może któraś z Was u pstro dawno nie była, a jest akurat u mnie i może chciałaby mieć takie śliczności :) Dodam tylko, że znalazłam tam jeszcze fajne laleczki dziewiarskie, może jeszcze się skuszę... ;)


45 komentarzy :

  1. Oj zazdroszczę takie piękne kolorowe cudeńka
    lecę zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tymi szydełkami. Jutro jadę do Tchibo! Śliczne są :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne szydełka !!
    No i takie kolorowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szydełka :-) Jakoś mnie trudno na nie zapolować... a bardzo mi się podobają ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... Jakbyś chciała, zawsze mogę kupić i Ci wysłać :)

      Usuń
  5. Gratuluję zakupu. Ja raczej mam sceptyczne podejście do nowości i długo muszę się zastanawiać nad kupnem czegoś innego, nieraz nowym szydełkiem nie mogę robić i wracam do starego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Małgosiu jesteś szydełkową mistrzynią, wiec się nie dziwię! Ja z akcesoriami eksperymentuję i czasem się nacinam co prawda, ale bardzo rzadko :)

      Usuń
  6. Takimi kolorowymi akcesoriami to sama przyjemność szydełkować, też mam kilka takich kolorowych:) Laleczkę dziewiarską od dawna sobie planuję, tylko że to taka prosta konstrukcja, że co chcę kupić, to powstrzymuje mnie myśl, że przecież sama mogę sobie taką zrobić... Kończy się na tym, że ani nie kupuję, ani nie robię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda Reniu! Ciekawe, co piszesz o tych laleczkach... Nigdy ich nie uzywałam, zawsze dziergałam po prostu i-cord... Ciekawe... One tak ślicznie wyglądają...:)

      Usuń
  7. ekstatycznie piękne szydełeczka!

    będę Cię podglądać, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Witam Cię bardzo serdecznie :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. :) właśnie dlatego nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie je zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze a u mnie na "zadupiu" nie ma ani sklepu ani szydełek buuuu a też bym takie chciała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko! Rzeknij słowo na priv, a kupię i Ci podeślę :)

      Usuń
  11. Czy to jest możliwe, że mnie tu nie było, rety jak tu u Ciebie ciekawie. Może przemknęłam kiedyś, może nawet coś napisałam, ale nie wiem jak to możliwe, że nie zaglądam tu regularnie.
    Mam nadzieję, że mi wybaczysz...
    Pięknie tworzysz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś, napisałaś, nawet coś co bardzo mi się przydało i nawet nie raz :):):) Wiadomo, blogów jest cała masa! Jakby miał człowiek to spamiętać, to nie dałby rady ;) Ja zapraszam cały czas :):):)

      Usuń
    2. I dziękuję za tak miłe słowa :):):) Cieszę się, ze miło się tu zagląda :)

      Usuń
    3. Zapomniałabym... Możliwe, że u Ciebie nie było. Ja dopiero w drugim ich punkcie je upolowałam!

      Usuń
  12. Podobają mi się bardzo te kolorki :)
    Te cuda z tego kawowego sklepu można tez kupić w ich sklepie internetowym ... Jeśli się regularnie tam zagląda to można trafić na te promocje kiedy wysyłka jest bezpłatna i często nowości tam najpierw sie ukazują a potem w sklepach.
    Ja tez mieszkam na "zadupiu" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobacz, to może Dominice się przyda ta informacja :) Ja mam do Tchibo dwa kroki, ale i tak warto wiedzieć, bo nie w każdym ich sklepie jest wszystko...

      Usuń
    2. O...muszę zaglądać! Dzięki Dziewuszki;)

      Usuń
  13. Ale fajne, kolorowe szydełka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowne kolorki. Za oknem szaruga, a one sprawiają, że człowiek od razu uśmiecha się. Piękny i praktyczny zakup. Szczerze gratuluję. Szkoda, że u nas nie ma Tchibo :( Jednak na pewno trafi się jakaś inna okazja. Z przyjemnością obejrzę kolejne Twoje prace wykonane tymi cudeńkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę, co by tu zrobić... Potrzeba dość grubej włóczki... Na razie takiej nie mam :(

      Usuń
  15. A ja dziękuję Tobie za wiadomość - od razu po przeczytaniu Twojego posta pojechałam i kupiłam - jestem zachwycona, bo szydełka są bardzo bardzo dobre!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Super! O to chodzi, żeby się dzielić nowinkami :) Cieszę się, że mogłaś skorzystać i zrobić sobie przyjemność :)

      Usuń
  16. Niestety, już się nie załapałam. Wyprzedane :( A cudne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio byłam tam jeszcze raz i już nie było. Musiały szybko się rozejść :(

      Usuń
    2. Zawsze jednak pozostaje możliwość kupienia online! Podaje link:

      https://www.tchibo.pl/zestaw-szydelek-p400039477.html

      Usuń
  17. Mają coś w sobie, chyba bym kupiła po mimo, że nie szydełkuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Od tego się zaczyna Gosiu, uważaj ;) Potem z nałogu już się nie wyrwiesz ;)

      Usuń
  18. Tęcza szydełkowa, cieszą oczy, pewnie trzymałabym je na widoku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Jak się ma dwa koty, to niestety szydełka leżą w pudle ;) Co jakiś czas tylko widzą słońce ;) Ale cieszą wtedy oczy niesamowicie!

      Usuń
  19. Wyglądają super, a jak się nimi robi? Wygodne?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodnie! używałam żółtego do kapci, które właśnie zrobiłam :) Mogę spokojnie polecić :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...