sobota, 16 listopada 2013

zimowe candy! zapraszam!

Obiecałam Wam ostatnio niespodziankę i oto ona :) 

bo miałam niedawno urodziny...
bo stuknęło mi właśnie 45 tysięcy odwiedzin na stronie...
bo grono obserwatorów przekroczyło magiczną setkę...
bo chciałam Wam wszystkim bardzo podziękować za to, że do mnie zaglądacie i że pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy, co zawsze sprawia mi ogromną radość :)

Tak więc wszem i wobec ogłaszam zimowe candy u szyłeczki :)
Udział może wziąć każdy, bez względu na to, gdzie mieszkacie, czy macie bloga czy nie.
 Zwycięzca wyłoniony wskutek losowania otrzyma tę oto czapkę "mikołajkę" w kolorze jasny beż, w rozmiarze uniwersalnym:





Wystarczy jedynie:
1. wyrazić pod tym postem chęć udziału w losowaniu
2. jeśli macie własnego bloga - umieścić nań banerek, który widzicie poniżej oraz go podlinkować:



Zapisy trwają do 15 grudnia do północy, losowanie i ogłoszenie wyników - następnego dnia.
Życzę Wam przyjemnej adrenaliny ;)

I jeszcze dane techniczne czapki
Włóczka: Lima Drops
Druty: 3,5 mm oraz 4 mm
Wzór:   klik



95 komentarzy :

  1. Gratuluję magicznej setki.
    Jestem pierwsza, hurra! Może się uda i czapa trafi do mnie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Przyczyniłam się do zwiększenia liczby obserwujących! :)
    Chętnie wezmę udział w losowaniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję od dawna i podziwiam też. Pozdrawiam i staję w kolejce! Czy "3" może wygrać? Prawdopodobieństwo niskie- ale zaryzykujmy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czapka:) Ustawiam się w kolejce jako 4. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie czapeczka śliczna ,bardzo starannie wykonana jak wszystkie prace .
    nie będę brać udziału w losowaniu niech inni mają większe szanse , ale chciałam żebyś wiedziała że zaglądam i że bardzo podoba mi się to co robisz .
    Miała bym pytanie do ciebie ale to na prv napisza
    Pozdrawiam Gorąco :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkradła się literówka (napiszę) oczywiście a nie (napisza)

      Usuń
    2. Doskonale Cię rozumiem, sama robisz wspaniałe rzeczy :) Dzięki Twojej rezygnacji inni mają większe szanse :) Pozdrawiam Cię i dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń
  6. 6. z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Un cappello molto, molto bello ... complimenti!
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie mille :):):) Sono molto felice che ti piaccia!

      Usuń
  8. Prześliczna! Ja też chcę ja też! Więc ustawiam się w ogonku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też, ja też chcę!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zapiszę, bo świetna jest ta czapka! :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję magicznej setki. Czapa sliczna a zima sie zbliza. Pozdrawiam anja
    a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do gratulacji i zgłaszam swoją chęć uczestnictwa. ajamula1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam przyjemność oglądać kolejne cudo wykonane przez Ciebie. Robisz wspaniałe rzeczy w przepiękne wzory. Zaglądam do Ciebie co raz i podziwiam. Nie będę jednak brała udziału w losowaniu, gdyż chcę dać większą szansę osobom, które być może nie mają możliwości wydziergać sobie takowej czapeczki. Banerek oczywiście umieszczę u siebie, aby trafiła TUTAJ jak największa liczba osób - wszak naprawdę jest co podziwiać :)
    No i oczywiście szczerze gratuluję urodzinowych 45 tysięcy odwiedzin bloga oraz życzę kolejnych w jak najkrótszym czasie...
    Pozdrawiam ciepło, bo na dworze coraz chłodniej
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wikoria za propagowanie mojego candy mimo, że nie bierzesz udziału :) To naprawdę bardzo miłe! Rozumiem Twoją decyzję doskonale, tak jak Ewy powyżej :) Pozdrowienia!

      Usuń
  14. Nie omieszkam spróbować! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja czapa! Moje kolory! Muszę spróbować :) A co! zapraszam również do mojej rozdawajki na:
    szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam
    Ania z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to się dołączę z wielką chęcią do zabawy, co mi tam :) Świetna czapa będzie pasować do chusty nad którą właśnie pracuję! :) zapraszam też wszystkich chętnych na 'ciepły kubek' do siebie ;) wloczkoteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście gratuję tak pięknych blogowych osiągnięć i z wielką radością zapisuję się na rozdanie ;-)) Posiadać czapkę wykonaną Twoimi zdolnymi łapkami to marzenie ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Się ustawiam :) Świetna czapa :) Czapek nigdy dość, więc liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na wstępie Gratuluję setki :) Z ogromną przyjemnością powiększyłam Twoje grono obserwatorów.
    Czapunia śliczna a nawet nie omieszkam powiedzieć, że idealna i dlatego z ogromną chęcią ustawiam się po nią w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Judyta bardzo serdecznie :) Mam nadzieję, że będziesz zaglądać :)

      Usuń
  20. Ochch... ustawiam się w kolejce koniecznie! Całą jesień szukam takiej czapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ciebie witam Sylwia :) Bardzo mi miło!

      Usuń
  21. Wspaniałe powody do świętowania:) Życzę kolejnych oraz mnóstwa radości i satysfakcji z realizacji wszystkich Twoich pasji:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwykle nie biorę udziału w takich zabawach ale u Ciebie się skuszę ;) Nagroda cudna, więc ustawiam się do ogonka chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się przyłączam do zabawy, bo czapa mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i powodzenia !. Ostatnio fryzjer tam mi obciął włosy że konieczna jest czapka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, śliczna ta czapeczka. Na pewno byłoby mi pięknie. Gratuluję tylu odwiedzin, to Twoja zasługa, wypracowałaś to własnymi łapkami. Staję w kolejce Szyleczko i pozdrawiam. kesja26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna czapeczka :) och jak miło byłoby móc nosić ją tej zimy :) z przyjemnością zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  27. A co tam... Dołączę i ja, bo czapa piękna i wiem komu mogłabym ją sprezentować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! To super pomysł, żeby wygrać ją dla kogoś na prezent :):):)

      Usuń
  28. Oczywiście,że taka czapa mi się podoba i bardzo bym chciała ją mieć:)Przyłączam się do zabawy i do obserwatorek Twojego bloga bo na pewno wartoooooooooooo! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :):):) Miło Cię tu widzieć nuto :):):)

      Usuń
  29. Piękna czapa. Oczywiście z chęcią przygarnę :*
    Super blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie na jeden z czterech blogów:
    http://aniatestujeprodukty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudeńko - ustawiam się w kolejce

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Extra czapusia:). Ustawiam się w kolejce:). Pozdrawiam. Danka
    kopiecd@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. tez sie zapisuje !!! super czapka!!!
    Swietny blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja głupi zostawiłem czapkę w taksówce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna czapeczka! Zapisuję się z wielką ochotą.
    fearless1@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie - Zofia

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje!
    Marzę o takiej czapce!
    Baner u mnie!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i wszystkiego dobrego.
    Czapka piękna więc i ja stanę do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie staję w kolejce po tak piękną czapeczkę i cierpliwie czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękujemy za odwiedziny i serdecznie gratulujemy :) Również ustawiamy się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Baardzo dawno nie zapisałam się na żadne candy, ale u Ciebie muszę się skusić :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Czapka jest piękna, nie mogę jej się oprzeć i ustawiam się w kolejce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie założę na swoją głowę! Stoję w kolejce oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością założę taka piękną czapkę-))))) bardzo chcę!
    banerek wisi
    U mnie już dzisiaj biało.....grrrr
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna! oj, przydałaby się...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  44. Znam ten wzór, przewija się u wielu dziewiarek, jest śliczny, na czapce również. Bardzo fajny pomysł. Z przyjemnością się ustawiam. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  45. ooooooooooo jakie fajne i cielplutkie candy:)
    Zapisuję się i bardzo pragnę naciągnąć ta piękność na uszy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej! Skoro mówisz, że każdy może się zapisać, to się zapisuję. Piękna czapeczka. Chętnie bym w takiej przywitała zimę!. Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten wzór tylko tak strasznie wygląda, po kilku spruciach z powodu złej ilości oczek robi się go niemal z pamięci gorzej z rzędami skróconymi jak dla mnie ;)

    Więc i ja zgłoszam swą skromną ochotę na wzięcie udziału w losowaniu, bo czapka piękna :)

    Pozdrawiam
    Kasiek

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością dołączę zarówno do zabawy, jak i do grona obserwatorów. Banerek u mnie na blogu:http://isaveta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie noszę czapek, ale dla tej byłabym w stanie zrobić wyjątek :-P Bardzo ładna jest! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  50. o tak przydałąby sie taka na te coraz zimniejsze dni :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  51. o ja tez chetnie bym przygarnela, szczegolnie ze wzgledu na to co dzieje sie za oknem az nie chce sie z domku ruszac... ale w takiej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.
    Banerek tutaj: http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie się zgłoszę, bo akurat takiej czapki poszukuję. : )
    Banerek na moim blogu: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wrócę po kursik na czapki, a póki co, może jedną uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  56. Zima z taką czapą nie byłaby straszna! :)
    zgłaszam się :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Przyłączam się do zabawy :)
    Banerek u mnie na blogu już jest retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Marzy mi się taka czapka... Przyłączam się! Pozdrawiam.:)
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajna czapa. Przyłączam się do zabawy.
    Podlinkowany banerek znajduje się w prawym bocznym menu na moim blogu. Zapraszam.
    http://kauri-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Oczyma wyobraźni widzę tę przecudną czapaję na mojej głowie! Zapoluję: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Czapka rzeczywiście piękna. Polecono mi Twojego bloga na papavero.pl, jako przewodnik do zrobienia czapki. Swoją przygodę z drutami zaczęłam dokładnie m-c temu :) NIESAMOWICIE mi się podoba Twój blog i już mam całą listę rzeczy do wydziergania z Twojego blogu. Dylemat tylko w jakiej kolejności (tym bardziej, że u mnie tempo jest żółwie). I teraz już nie wiem, czy najpierw Twój otulacz (z lutego 2013), czy ta czapka :( Normalnie chyba się rozpłaczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacz, nie płacz, tylko działaj! :):):) Pamiętam moje początki - jak wolno dziergałam, jak dużo czasu zajmowała każda rzecz i jak mnie ta moja powolność drażniła ;) Teraz wszelkie przygotowania do dziergania, wykończenia czy prucie traktuję już z o wiele większą tolerancją, po prostu jako część tej drogi, którą idę, jako część nauki :):):) Wszystko stało się przyjemnością i w zasadzie nic nie wkurza, co w moim przypadku zadziwia ;) Tak więc nie martw się tylko dziergaj, dziergaj i jeszcze raz dziergaj! Życzę Ci tego uzależnienia, bo jest piękne :):):) I pamiętaj, że wszystko w swoim czasie, każdy ma swoje tempo. Moje teraz też przecież nie jest zawrotne, a zawsze też uczę się czegoś nowego :) Cieszę się, że mój blog Ci się przydaje! Mam nadzieję, że będziesz do mnie zaglądać a z czasem może pokażesz swoje dzieła :) Powodzenia!!!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za wsparcie. Kupiłam dzisiaj druty z żyłką i zabieram się za Twój ocieplacz :)

      Usuń
    3. Nie ma za co, cała przyjemność po mojej stronie :) Trzymam kciuki za Twój otulacz!

      Usuń
  62. Poproszę ;) www.haftliczekpentliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudna czapencja.
    Ja również ustawiam sie w kolejce, może się uda.
    banerek na http://kiedyraczkisienudza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. biorę udział w zabawie
    udostępniłam inf na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1439697629584445

    OdpowiedzUsuń
  65. biorę udział :)
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/183234828548527

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się
    obserwuję jako Natalia
    baner: http://testujrazemzemna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Moje gratulacje, wspaniały wunik.
    Czapeczka jest przepiekna i bardzo chętnie bym się nią zaoopiekowała.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również się zapisuję:) Czapeczka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Czapka jest cudna:) Może trafi do mnie :D baswal@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja się ustawiam w kolejce:)

    Banerek u mnie na

    kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com

    Obserwuję jako Kolorowy Świat Katarzyny


    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie przygarnę taką czapeczkę :D
    http://craftykittysnook.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczna jest
    zgłaszam się
    http://aneta-anabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ładna z chęcią wezmę udział w zabawie :) zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczna ta czapa. Jeszcze zdążę się ustawić w tej długaśnej kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Czapa jest fantastyczna, cudny kształt, kolor i wzór piekny :D już o niej marze :D hehe, ale nie tylko ja jak widać ;)
    Stane w kolejczce za reszta ;) i trzymam mocno kciuki :D
    Pozdrawiam ciepluchno... Kinga

    OdpowiedzUsuń
  77. fantastyczna i bardzo w moim stylu, tak więc nie mogę sobie odmówić
    pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  78. Staję w kolejce.Czapka jest absolutnie wspaniała i strasznie bym chciała ją mieć:) Bannerek dałam u siebie na blogu.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Czapka jest super i jest jeszcze "miejsce" na kitkę :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się i ja:)
    Pozdrawiam
    isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczna praca, tak jak i wszystkie Twoje prace. Przycupnę w tej długiej kolejce, mając nadzieję, że może uda mi się. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapisuje sie na ostatnia chwilke po ta piekna czapke. Pozdrawiam juz swiatecznie, ania
    a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  83. Czapka prześliczna dlatego chętnie stanę w tej długaśnej kolejce
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...