piątek, 20 grudnia 2013

moje pierwsze prawdziwe zamówienie :):):)


Tak, tak!!! Dostałam pierwsze prawdziwe zamówienie! Skakałam z radości! 
Wspaniale jest dziergać coś z myślą o konkretnej osobie, z myślą, że to co robię wywoła uśmiech na czyjejś twarzy, że ta rzecz otuli kogoś, sprawi, że będzie jej czy jemu cieplej :)

Kasia zamówiła szalik dla swojego dziadka na prezent gwiazdkowy
Wybrałam ten wzór warkoczowy, bo wydał mi się bardzo elegancki, idealny dla mężczyzny :)


I jeszcze lewa strona, żeby nie było ;)


Włóczka: Trachtenwolle
Druty: 4 mm

Zachęcona filmikiem zdzid (niedawno go linkowałam), na którym jakiś czas temu pokazywała, jak sobie radzić z warkoczami bez użycia dodatkowych drutów, spróbowałam jej sposobu i zaplatanie szło mi znacznie szybciej. Z przyjemnością stwierdzam, że stałam się odważniejsza i nie boję się aż tak bardzo pogubienia oczek. Jedynie po prostu w niektórych momentach zwalniam tempo :)


40 komentarzy :

  1. Gratuluję zamówienia:) Wiem jak to cieszy. Ja dodatkowo lubię też tą niepewność, czy wykonana rzecz się spodoba, sprosta oczekiwaniom zamawiającego. To dodaje skrzydeł i przydaje sensu pracy twórczej. Pozdrawiam i życzę jak najwięcej zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak piszesz :):):) Dzięki!

      Usuń
  2. Gratulacje! Szalik wyszedł bardzo męski, na pewno sprawi przyjemność obdarowanemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję :) Z kolorem się wstrzeliłam, a to też ważne :) Dzięki!

      Usuń
  3. Wspaniały szalik :-) Idealnie męski.
    Gratuluję pierwszego zamówienia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny elegancki, męski szalik. Idealnie wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pracochłonny, ale efekt jest tego wart :)

      Usuń
  5. Gratuluję zamówienia, szalik naprawdę męski!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, elegancki, wspaniale wykonany. Wzór idealny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal bardzo elegancki i myślę że się spodoba !
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką też mam nadzieję :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Elegancki, klasyczny męski szalik. Dzięki ciekawej plecionce nie rozwlecze się i będzie cieplejszy. Dziadkowie lubią ciepełko, więc właściciel będzie zadowolony, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warkocze czynią szal bardziej mięsistym, faktycznie :) Mam nadzieję, że właściciel będzie zadowolony :) Dzięki!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wygrałam! Dzisiaj się dowiedziałam, że wygrałam jeszcze jedno candy! Za dużo szczęścia na raz ;) A przez tak długo była posucha ;) Pozdrowienia i dziękuję za przemiłą niespodziankę :)

      Usuń
  10. Gratuluję wyboru wzoru, wełny i wykonania! Idealny dla mężczyzny! Pozdrawiam. Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalik wspaniały, bardzo elegancki. Na pewno właściciel będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, klasyczny szalik. Gdybym była Panem Dziadkiem, byłabym zadowolona! Sama mam podobny tylko dłuuugi! A w ogóle mam słabość to tego koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo lubię szarości :) Bransoletka, którą u Ciebie wygrałam będzie do nich pasować jak znalazł :) Pięknie ożywi moje ukochane od jakiegoś czasu szarości :)

      Usuń
  13. SZAL BARDZO ORYGINALNIE SIĘ PREZENTUJE. ZAPEWNE STARSZY PAN BARDZO SIĘ UCIESZY Z TAKIEGO DROBIAZGU. JAK DLA MNIE PRACA DOSKONAŁA POZDRAWIAM ŻYCZĄC WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Miło, ze zajrzałaś :):):) Już lecę zajrzeć do Ciebie :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedzinki u mnie. Z ananasami poradzisz sobie bez żadnego problemu, wystarczy tylko zacząć. Ta chusta jest moją trzecią jak do tej pory, dwie pierwsze to echo flower. Ale ananasami zachwyciłam się tak bardzo że postanowiłam je wydziergać. Polecam kursik od intensywniekreatywnej jest rewelacyjny. A skoro robisz takie cuda jak powyżej to jestem pewna że i ananasy będą dla Ciebie pestką. Pozdrawiam AGA

      Usuń
    3. Widziałam właśnie kurs u Agi na ananasy jak tylko się pojawił i cały czas o nim myślę :) Skuszę się na 100% w przyszłym roku - to jedno z moich osobistych wyzwań :):):) Dzięki za pokrzepiające słowa :)

      Usuń
  14. Szal świetny! i bardzo podoba mi się jego lewa strona - mistrzostwo!
    ...życzę wielu więcej zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lewa strona też musi być bez zarzutu - tak uważam i zawsze o to dbam :) Muszę nieskromnie przyznać, że w tym przypadku jestem z siebie naprawdę zadowolona :)

      Usuń
  15. Szalik fantastyczny. Gratuluję pierwszego zamówienia, mnie zamówienia stresują, więc raczej ich unikam. Warkocze zawsze robiłam bez drutu pomocniczego, chyba, że trzeba było krzyżować dużą ilość oczek. To wszystko kwestia przyzwyczajenie, ale jak widać dobrze Ci idzie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zamówienia stanowią wyzwanie :) Stres odchodzi gdzieś na bok, a liczy się tylko przyjemność dziergania :) Tak to już ze mną jest - wciągnęło mnie to bez reszty :) Mam nadzieję, że z warkoczami będzie mi szło coraz szybciej :) Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  16. Gratuluję zamówienia, życząc jednocześnie kolejnych ;-)) Świetny szal! Idealny dla mężczyzny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały szalik, dziadek będzie na pewno zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo bym chciała, żeby tak było :) Pozdrowienia!

      Usuń
  18. Świetny szal, pięknie go wydziergałaś! Starszy Pan będzie na pewno bardzo zadowolony z prezentu :) Życzę Ci kolejnych zamówień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Byłabym przeszczęśliwa, gdyby w nowym roku Twoje życzenia się spełniły :):):)

      Usuń
  19. Dołączam do gratulacji i także życzę kolejnych, licznych zamówień, gdyż wiem jak bardzo one cieszę i dodają chęci do dalszych prac. Szalik wyszedł naprawdę "męski". Bardzo podoba mi się wzór warkocza, który wybrałaś. Osobiście jestem fanką warkoczy, aczkolwiek bardzo lubię także proste, oryginalne wzory. Swoją przygodę z trudniejszymi wzorami zaczęłam właśnie od warkoczy i tak zostało mi do dzisiejszego dnia. Nauczono mnie wykonywać je od razu bez drutów pomocniczych, stąd nigdy ich nie stosowałam. Jak już pisałam w którymś poście, aż wstyd się przyznać, ale do niedawna nie wiedziałam nawet, że takowe istnieją. Być może dlatego, że rzadko korzystałam do tej pory z gotowych opisów wykonania - wolałam sama wymyślać różne projekty. Zawsze szkoda mi było czasu na "rozszyfrowywanie" wzorów, gdyż obawiałam się, że będą mnie one tylko spowalniać w pracy. Jednak przeglądając liczne, świetne prace, coraz bardziej zaczynam się do nich przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, Ty masz już tyle doświadczenia, że potrafisz sama wzory wymyślać, a ja dopiero teraz w ten etap wkraczam powolutku, powolutku... ;) Wspaniale, ze masz tyle pomysłów i tak fajnie je realizujesz! Zawsze z chęcią do Ciebie zaglądam! Dzięki za miły komentarz :) Warkocze też mnie zafascynowały, zawsze dają świetny efekt!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...