sobota, 7 grudnia 2013

rękawiczki pełne pomarańczy...

Zanim zacznę na pomarańczowo, chciałabym wszystkim Wam bardzo podziękować za udział w mojej ankiecie dotyczącej sposobu robienia rękawiczek. W najśmielszych marzeniach nie sądziłam nawet, że będzie taki odzew! Ilość bardzo konkretnych komentarzy też przerosła moje oczekiwania! Dzięki dziewczyny! Sprawiłyście mi tym wszystkim wielką radość! 

Wyniki ankiety wyglądają następująco:
Więcej głosów było za drutami skarpetkowymi (53) niż za magic loopem (39). 

Ja z przyzwyczajenia do pięciu drutów kompletnie nie umiem się przestawić na inną opcję w kwestii rękawiczek. A i owszem, próbowałam, ale nie dam rady... Nie muszę prawda? Po co ta napinka, że muszę, że trzeba? Przecież najważniejsza jest wygoda - każdy robi tak jak lubi i to jest piękne :) Obiecuję sobie jednak solennie wypróbować magic loopa przy skarpetkach. Z nimi nie mam za dużo doświadczenia, bo zrobiłam tylko jedną parę, i może dzięki temu nie mam jeszcze wyrobionych preferencji, więc już zacieram ręce, bo będzie pole do eksperymentów ;)


A propos rękawiczek - powstały niedawno nowe i już poleciały do Babyrudej, tysiące kilometrów stąd. Wiem, że przesyłka już już dotarła, więc mogę je pokazać na forum bez obaw, że zepsuję niespodziankę :)




Cieszę się bardzo, że się spodobały i że naprawdę B. będzie je nosić :) Te rękawiczki to podziękowanie dla niej za niesamowitą  przesyłkę, jaka dotarła do mnie tego lata, a mianowicie tę tutaj książkę :) To był dla mnie prawdziwy, bardzo pozytywny oczywiście, szok :) B. tak po prostu kupiła ją dla mnie myśląc (i nie myląc się ani trochę), że może mi się ona przydać :) Bardzo mnie ujęło to, że o mnie pomyślała, tak zupełnie spontanicznie :) Takie prezenty związane z naszym hobby to najwspanialsza rzecz na świcie! Chciałam więc, żeby wiedziała, jak wielką radość mi sprawiła, chciałam zrobić dla niej coś własnymi rękoma, z myślą o niej, coś niepowtarzalnego... 




Jeszcze raz wielkie "dziękuję" Baboruda za wszystkie wspaniałe komentarze, bardzo rzeczowe, motywujące do dalszych działań, pełne konkretnych rad i wskazówek! 

TECHNICZNIE:
Wzorowałam się na tych mitenkach i nie umiem ukryć - ten wzór jest boski! 

40 komentarzy :

  1. Świetne rękawiczki! Mam w planie moje pierwsze (dlaczego dopiero pierwsze?!), ale coś czuję, że to na przyszłą zimę dopiero się uda. Twoje mi się naprawdę bardzo podobają! Piękny wzór:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzena :) Koniecznie je zrób! Może dasz radę, zima jest długa ;)

      Usuń
  2. Cudowne rękawiczki :-) Wspaniały kolor i, zgadzam się z Tobą, wspaniały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rękawiczki. Widać, że wykonane pierwsza klasa.
    Babaruda z pewnością będzie je nosić.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za bardzo miły komentarz :)

      Usuń
  4. idealnie by pasowały do mojej czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko umiesz dziergać na drutach - to do dzieła :):):)

      Usuń
  5. Jeszcze nigdy nie robiłam rękawiczek, bo wydawało mi się to bardzo trudne. Ale ostatnio zrobiłam mitenki, więc jestem blisko. Twoje są bardzo, bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jeśli mitenki masz za sobą, to już tylko mały kroczek do rękawic! Spróbuj koniecznie, to nic trudnego :):):)

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo, Karolciu! Rękawiczki są super, cieplutkie, w pięknym kolorze. A ich wykonanie! Rowniutenkie oczka, bardzo starannie zrobione, widać całe Twoje serce do robotek w nie włożone. Wzór jest intrygujacy, musze sama cos nim zrobić, jak tylko znajdę chwile wolnego czasu. Bardzo wielka radość mi sprawiłas, kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beata :):):) Wzór jest naprawdę fajny, a w dodatku bardzo łatwo się go robi, więc mogę polecić z czystym sumieniem :) Strasznie się cieszę, że Ci się podobają! Trudno jest zrobić coś fajnego dla osoby, która tak dobrze robi na drutach jak Ty :) To było dla mnie duże wyzwanie! Uściskuję Cię i dziękuję raz jeszcze za wszystko :):):)

      Usuń
  7. Wspaniałe energetyczne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, energetyczne :) Jestem z tego udziergu bardzo zadowolona :) Dzięki!

      Usuń
  8. Fajne, cieplutkie rękawice, ciekawym wzorkiem robione i w tym kolorze właścicielka nie ma prawa ich zgubić. Podziwiam Twój kunszt dziewiarski, mnie tylko mitenki wychodzą, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Faktycznie, widać je z daleka ;) Dziękuję Iwonko! Jeśli wychodzą Ci mitenki, to już tylko krok do rękawiczek! Spróbuj, nie taki diabeł straszny ;) Spróbuj, znajdź jakiś wzór na ravelry, zrób i pochwal się :)

      Usuń
  9. Ale super rudzielce!!!! Bardzo ładnie Ci wyszły!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):):) Mnie też się buzia do nich uśmiecha :)

      Usuń
  10. paluchy nie zmarzną na pewno! a co do magic loopa - dzięki Tobie usłyszałam o tej metodzie i ostatnie 8 szt. skarpetek tak właśnie zrobiłam. Pierwsze nie wyszły rewelacyjnie, ale 8-ma była doskonała :D jak na razie jestem zachwycona tą metodą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! Zatem teraz to ty mnie zachęcasz, muszę spróbować i bardzo jestem tego ciekawa! Wszystko jest kwestią wprawy, a Twój przypadek tylko jeszcze to potwierdza :) Następne skarpety będziesz już śmigać! Nie wiem, czy wiesz, że Intensywnie Kreatywna ma u siebie na blogu kurs robienia skarpetek dwóch na raz! bardzo chcę go wypróbować :) Pozdrowienia!

      Usuń
  11. Rękawiczki bardzo fajne i wyglądają na super ciepłe. Kolor też mają z tych grzejących :).
    Co do ankiety to widzę, że nie ja jedna lubię druty skarpetkowe :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są prawdziwie ciepłe, dzięki :) Tak, tak - skarpetkowe wygrały! ;)

      Usuń
  12. Jakież one są przecudne!!! (Jak każdy Twój wytwór.) Podziwiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :) Jak miło to słyszeć :)

      Usuń
  13. Fakt, wzór jest boski i rękawiczki wyglądają świetnie! Koniecznie muszę sobie takie sprawić. W pięcipalczastych marznę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Palczatki są mniej ciepłe? Ciągle się nie zabrałam za ich naukę... Do tego wzoru zachęcam! Łatwy, przyjemny i efektowny :)

      Usuń
  14. jeeej. superaśne! strasznie podobają mi się łapawice z jednym paluchem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też bardzo takie lubię :) Inna sprawa, że palczatek zrobić jeszcze nie umiem ;)

      Usuń
  15. Pomarańczowe - jaki ładny kolor :-) A ja rękawiczki robię na drutach z żyłką ale to dlatego że innych nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Ciekawe, czy brałaś udział w mojej ankiecie...

      Usuń
  16. Śliczne rękawiczki! Ja teraz spróbuję zrobić rękawiczki na szydełku :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj rękawiczki na szydełku to już wyższa szkoła jazdy jak dla mnie!!! Powodzenia i pochwal się koniecznie jak skończysz :)

      Usuń
  17. Dziś skończyłam moje pierwsze rękawiczki! Jak pisałam na 5-ciu drutach bambusowych sztrykowałam! CUDO! Świetnie sie dziergało. Moje oczywiście proste bez tak efektownego wzorku jak Twoje ;-)) Bo Twoje są cudne, doskonałe... podziwiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zobaczymy je u Ciebie na blogu? Bardzo bym chciała :) Gratulacje! Rękawiczki to wielkie wyzwanie! pamiętam moje pierwsze i to jaka byłam z nich dumna :)

      Usuń
    2. Zapraszam do obejrzenia moich pierwszych rękawiczek http://nitkowyswiat.blogspot.com/2013/12/niebieskie-rekawiczki.html ;-))

      Usuń
    3. Super Karolina! Biegnę zobaczyć :)

      Usuń
  18. Piękności!!!! Nawet mnie nie siąść koło Ciebie z moimi rękawiczkami..... Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty Asiu! Gdzie tam mnie do Ciebie! Dziękuję za przemiły komentarz :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...