niedziela, 22 grudnia 2013

szelest liści...


Spodobało mi się ogromnie to listowie...



 W środę widziałyście mnie mniej więcej w połowie pracy, a dzisiaj już czapka jest skończona i zblokowana, gotowa do wysyłki dla jakiejś chętnej osóbki :)



Troszkę barbeczki mi zostało, idealnie do takiego projektu i zrobiłam. Czapka, jak widać, ma dzyndzelek, a wzór pięknie się układa zarówno po bokach jak i na czubku głowy :) 
Dla tych, których już ręce świerzbią, podaję zgodnie z obietnicą link do wzoru.






Włóczka: barbeczka
Druty: 3 mm

Czapka jest do wzięcia, więc jeśli ktoś z Was ma ochotę zrobić prezent samej sobie lub komuś, można pisać na priv lub oczywiście kupić przez moją dawandę.

Jednocześnie, ponieważ Święta zbliżają się wielkimi krokami, chciałabym Wam życzyć, by ten czas był dobry, spokojny, po prostu piękny :)





40 komentarzy :

  1. Ślicznie wyszła ta czapka!
    Zdrowych, spokojnych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapka:)))
    Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka bardzo ciekawa.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna czapka!!!
    Pogodnych i ciepłych świąt!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna czapka :-) Piękny wzór i cudowna włóczka.
    Wspaniałych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:) i wesołych świąt pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś z czapkami na bakier żyję ale im więcej oglądam tych Twoich tym bardziej zastanawiam się czy do mojej głowy by jakaś nie pasowała. Lecę obejrzeć Twoją dawandę :)
    Czapka ekstra

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna czapka!
    Radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna! I również życzę spokojnych, pełnych ciepła Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Piękna czapka, idealnie się układa tak jak piszesz. Perfekcyjna robota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przenikające się kolory! Mam pytanie dotyczące włóczki. Jaka jest w dotyku? Miękka, szorstka, gryząca? Bardzo mi się podoba, a nie chciałabym schować jej do szafy z powodu podgryzania.
    A tak przede wszystkim spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam z opóźnieniem, ale wiadomo jak to bywa w świąteczny czas ;) Barbeczka nie podgryza, choć z drugiej strony każdy ma przecież swoją własną wrażliwość na włóczki... Niestety nie mogę powiedzieć, że jest mięciutka i bardzo przyjemna. To 100% wełny, więc chyba nie można zbyt wiele wymagać... Pamiętam moje pierwsze wrażenie, jak otworzyłam przesyłkę - szorstkość ;) Czapce nadaje ona charakteru, nie odczuwam tego, ale inne projekty - no cóż... zastanawiałabym się bardzo..., nie dawałaby mi uczucia komfortu. Swetra na przykład jakoś zupełnie nie umiem sobie z niej wyobrazić... To jest jednak moje osobiste wrażenie, subiektywne. Wiem, że parę dziewczyn po nią sięgnęło (np. drutowo życiowo). Teraz właśnie robię z niej chustę, bo mi trochę zostało (jest bardzo wydajna). Chciałam, żeby była ciepła i przyjemna dla oka :) Zobaczymy, jak to będzie ;)

      Usuń
  12. usiądę sobie w kąciku tutaj i będę wzdychać do tej pięknej czapki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapa jest świetna, zapiszę sobie wzór ku pamięci! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna czapka! Spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna czapka :)) Wesołych Świąt!! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna czapka, piękny kolor i wzór.Zdrowych i radosnych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze w te Święta dla Ciebie i Twoich bliskich :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych, spokojnych i pełnych radości świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie dziękuję za życzenia!
    Spokojnych Świąt, pełnych magii, cudownych smaków i aromatów. Oraz pięknych prezentów pod choinką;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych Świąt :)
    Czapka piękna, muszę przetestować tą włóczkę.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim przetestujesz Olu, może przyda Ci się to, co napisałam powyżej...

      Usuń
  24. Zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
    Czapka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta czapka, a moja barbeczka leży...
    Wspaniałego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, co też z niej zrobisz i jakie będziesz miała odczucia ;) Ja właśnie mam moją pierwszą chustę na drutach - dalej barbeczka, bo sporo mi jej zostało ;)

      Usuń
  26. Świetnie prezentuje się ta czapka. W ankiecie opowiadałam się za magic loopem, to moja ulubiona technika do dziergania niemal wszystkiego. Szkoda tylko, że nie w każdym rozmiarze mam druty z długimi żyłkami. Ale wtedy też robię coś podobnego do magic loopa.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go wypróbować do skarpet :) Wszyscy tak go chwalą, że aż wstyd, że nie używam ... ;););)

      Usuń
  27. Czapka bardzo ładnie wygląda !!
    Życzę zdrowych i wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka piękna czapka, uwielbiam takie przenikające się kolory, super wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak! Listeczki są cudne!
    Do Siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zajrzałam do Ciebie po dłuższym czasie nieobecności. Kiedy bowiem zdjęto mi niedawno gips z ręki, musiałam poświęcić trochę czasu na jej "wyćwiczenie" oraz nadrobić spore zaległości domowe. Teraz nadrabiam zaległości blogowe. Przyznaję, że bardzo lubię zaglądać do Ciebie, gdyż zawsze potrafisz mnie zaskoczyć czymś oryginalnym.
    Czapka jest doprawdy bardzo piękna i wykonana profesjonalnie. Wybrałaś śliczny wzór liści.
    Życzę, aby Nowy Rok obfitował w zdrowie, szczęście i miłość. Aby przyniósł Tobie wiele pomysłów i kreatywności. Aby wena twórcza nigdy Cię nie opuściła i abyś takich CUDÓW jak najwięcej tworzyła.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już Ci zdjęli ten gips! Teraz pewnie wystartujesz z kopyta :) Dzięki za miłe słowa! I Tobie życzę weny dziergającej i wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok!

      Usuń
  31. Świetnie wygląda to cieniowanie! Szkoda, że nie umiem dziergać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz za to cały ogrom niesamowitych pomysłów!!! A dziergać zawsze można się nauczyć :) Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...