poniedziałek, 9 grudnia 2013

uśmiecham się dzisiaj od ucha do ucha :)


Tak, tak, uśmiecham się dzisiaj od ucha do ucha :):):)
Moja radość po prostu nie ma granic, bo spełniło się jedno z moich dziewiarskich marzeń - zostać posiadaczką designerskich markerów :):):)

Zobaczcie, co dostałam od Marzeny z Wełnianych Myśli :) Wszystko zrobione z wielką starannością, własnoręcznie! 


Czyż nie są przepiękne??? No powiedzcie same :) 
(zdjęcia wykorzystuję za jej zgodą)
Już nie mogę się doczekać, jak wrzucę je na druty! Oj będzie się działo ;)
Niezwykła, wspaniała, rewelacyjna niespodzianka!!! 
Dziękuję Ci Marzenko! Marzyły mi się takie od dawna :):):)


Marzena zaczęła blogować dopiero niedawno, ale widzę, że się rozkręca :) 
Zajrzyjcie do niej (klik), naprawdę warto!




20 komentarzy :

  1. Karolina! No ja już nie mogę! Tyle miłych słów, w tak krótkim czasie! :D Gdzie ja to pomieszczę?!:)
    Uśmiecham się razem z Tobą:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomieścisz, pomieścisz ;) A oprócz słów coś jeszcze innego też pomieścisz ;) Dziękuję raz jeszcze, są śliczne! Widzę, że trzeci komplet już u Ciebie w użyciu :)

      Usuń
  2. No to teraz będziesz z jeszcze większą przyjemnością dziergała :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Bedzie Ci sie wesolo dziergac :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jako markery kółka z rurki termokurczliwej do izolowania kabli - pomysł mojego męża. No Twoje są ładniejsze ale ja moje ciągle gubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory miałam plastikowe, które teraz zdecydowanie idą w odstawkę ;)

      Usuń
  6. Bardzo przydatny prezent, ja do tej pory używam kolorowych agrafek. Może czas sprawić sobie takie podobne śliczności? Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! A swoją drogą - ciekawy ten Twój pomysł :)

      Usuń
  7. Cudnie jest dostawać prezenty! Bardzo mi się Twoje markerki podobają:) Przypomniałaś mi, że potrafię takie zrobić :) Pozdrowienia cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wspaniale! Zazdroszczę Ci Asiu tylu talentów! Ja nie umiem i nie mam narzędzi...

      Usuń
  8. Gratuluję pięknych i praktycznych prezentów :) Także zamarzyłam o podobnych :) Kiedyś bawiłam się w wykonywanie różnych ozdób: broszek, korali czy kolczyków. Może spróbuję teraz z markerami. Jednak w moim mieście mało jest sklepów z akcesoriami, potrzebnymi do ich wykonania, ale będę próbowała.
    I znowu Szyleczko, po raz kolejny, zainspirowałaś mnie do podejmowania nowych wyzwań. Bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, takich akcesoriów w sklepach nie ma w ogóle, przynajmniej w tych polskich. Niestety... Ty masz to szczęście, że umiesz sobie takie zrobić :):):)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...