czwartek, 16 stycznia 2014

getry - fioletowe, bo jak mogłoby być inaczej ;)

Pozostając pod urokiem fioletów i miękkiej cieniowanej włóczki Oxford Lammy Yarns, zrobiłam bezszwowe getry, które zimą uwielbiam zakładać do botków. Są niesłychanie cieple, cieplejsze niż wysokie kozaki, a jednocześnie fajnie ożywiają cały strój. 



W zasadzie kozaków już nie kupuję odkąd potrafię zrobić sobie getry na drutach.



Włóczka: Oxford Lammy Yarns (2 motki)
Druty: 5 mm
Wzór: klik

Ponieważ wzięłam mniejsze druty niż w opisie i cieńszą włóczkę, nabrałam 48 oczek zamiast 40, reszta bez zmian.



50 komentarzy :

  1. Fajne, pomysłowe. Ja, z moimi krótkimi nóżkami zrobiłabym je dluzsze i nosiłabym lekko"zrolowane", żeby móc w razie czego wciągnąć je wyżej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Dobra myśl! Wykorzystam ją następnym razem :) Zrolowane getry ogólnie bardzo fajnie wyglądają :)

      Usuń
  2. Fajne są. Przydadzą się, bo podobno zima się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie, idzie ;) Przynajmniej jestem przygotowana :) Dzięki!

      Usuń
  3. Słusznie, po co kupować kozaki jak można getry wydziergać! Ja zrobiłam podobnie i kupiłam buty do kostki i to nawet trochę za cienkie, bym mogła długie, zrobione z grubej wełny skarpety nosić :) Myślałam, że tylko ja mam takie pomysły :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie zsuwają ci się? Z czasów harcerstwa wspominam getry jako koszmar, bo ciągle opadały. Chyba, że znasz jakąś tajemną sztuczkę, która nie pozwala im opadać.
    Fiolecik bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie zsuwają się, ale jak się rozchodzą i zaczną, wplotę sobie po prostu cieniutką gumkę u góry, której nie będzie nawet widać, i problem z głowy :) Z jednymi tak sobie poradziłam i sprawują się bez zarzutu :)

      Usuń
  5. Świetne getry !!
    No tak - skoro się sprawdzają i są ciepłe to po co kozaki.
    A kolorek piękny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - kozaki idą w kąt ;) Dzięki!

      Usuń
  6. Bardzo lubię ten kolor. :-) A getry świetnie wyglądają, aż mi się zachciało zrobić takie, ale na chęci póki co się skończy, bo próbuję się zdyscyplinować do skończenia pozaczynanych robótek. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jak to jest ;) Tyle by się chciało!

      Usuń
  7. Wspaniałe getry :-) Bardzo mi się podobają - szczególnie kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Już się sprawdzają :)

      Usuń
  8. Świetne getry! Pomysłowa sprawa ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne geterki:)))I ważne,że cieplutkie:)))I piękny kolor,lubię to:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ciepłe są i to bardzo! Dziękuję :)

      Usuń
  10. Cieplusie w sam raz na mrozy, które jednak nas nie ominą :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrakałaś, nie omijają ;) Getry są w sam raz na taki czas :)

      Usuń
  11. Z tego samego powodu również preferuję botki - getry na chłody są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To jest nas więcej :) Bardzo się cieszę!

      Usuń
  12. I ciepło masz w nogi i ładnie się prezentuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do luźnych kozaków też będą jak znalazł, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Mogą przecież też być wpuszczone w luźne kozaki czy krótsze kozaczki, pod warunkiem, że buty nie haczą włóczki ;) Do moich czarnych już ich niestety nie założę...

      Usuń
  14. Very beautiful!!!
    Have a nice weekend!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot :) I haven't seen you here before :) Welcome to my blog!

      Usuń
  15. Ja poluje na takie beżowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy umiesz robić na drutach. Jeśli tak, to mamy fastrygę pod bokiem, można iść obejrzeć włóczki na żywo, wybrać coś i w dwa wieczory mieć getry :)

      Usuń
  16. Osobiście uwielbiam getry :) Twoje prezentują się uroczo. Podziwiam perfekcyjne wykonanie. Wspaniała kolorystyka, chociaż fiolet to zdecydowanie nie mój kolor - bardzo podoba mi się jednak na innych osobach. Getry wyszły naprawdę prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proste, na szczęście włóczka czyni je ciekawszymi. Dobrze,że każdy ma swoje preferencje kolorystyczne! Co by to było gdyby wszyscy wybierali ten sam ;) Pozdrowienia!

      Usuń
  17. Takie getry to wspaniały pomysł! Jeszcze nie robiłam nic podobnego, ale może najwyższa pora. Tym samym lista moich marzeń robótkowych się wydłuża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to spróbuj, polecam! Bardzo proste i jednocześnie ciekawy efekt :)

      Usuń
  18. Cieple, przytulne i w takim fiolkowym (wiosennym) kolorze. Ja uwielbiam. Pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja też przepadam za tym kolorem!

      Usuń
  19. Super wzór a i wełenka doskonała na ten cel. Ładnie wyglądają. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ta wełenka bardzo fajnie się układa w małych formach. Na pewno jeszcze kiedyś po nią sięgnę:)

      Usuń
  20. Ale świetne! jestem jednak maniaczką kozaków, ale warto mieć jakąś alternatywę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pewnie, dla każdego coś miłego :):):) Pozdrowienia!

      Usuń
  21. Obejrzałam sporą część twojego bloga--świetnie dziergasz i nie tylko.
    I dobrze, że zajrzałam, bo znalazłam dwa filmiki dotyczące elementów szydełkowych które mnie zainteresowały.
    Takie bezszwowe getry są bardzo dobrym pomysłem na chłody. Twoje mi się bardzo podobają. Ładny kolor mają.
    Coś takiego chciała moja starsza córka i pewnie podobne jej wydziergam.
    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać taki komentarz :):):) Dziękuję, cieszę się, że coś znalazłaś, choć przecież sama dziergasz wspaniale! Zapewniam, że będę do Ciebie wpadać :):):)

      Usuń
  22. Bardzo fajniste nogowe śliweczki !

    OdpowiedzUsuń
  23. in those past years,the clothing which caused traffic accident
    كل فستان الدانتيل الأسود
    يجعل كل فستان الدانتيل الأسود أنيقة يمكنك أن تصبح أكثر نضجاً وجاذبية، إذا أردت، ثم انقر هنا

    OdpowiedzUsuń
  24. in those past years,the clothing which caused traffic accident
    يجعل بدلة أنيقة يمكنك أن تصبح أكثر نضجاً وجاذبية، إذا أردت، ثم انقر هنا

    كل حلة بيضاء

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałaś/eś :):):) Wpadaj częściej - komentując dodajesz mi skrzydeł!
Weryfikacja obrazkowa to niestety moja jedyna metoda walki ze spamem. Przepraszam, jeśli jest kłopotliwa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...